Miksi kaupungit eivät ohjaa raittiita ihmisiä asumaan omaan kerrostaloon?
Miksi raittiit kunnon ihmiset laitetaan kärsimään päihdeongelmaisten metelistä, tappeluista ja känniölinästä?
Kommentit (5)
Olen aina ymmärtänyt pysyä poissa kaupungin tai minkään muunkaan tahon vuokrataloista. Olen aina itse ohjannut itseni vuokraamaan yksityiseltä.
En myöskään ymmärrä miksi tupakoimattomia ja eläimettömiä ei laiteta omiin taloihinsa. Aina on jollain rastapäällä tessu joka haukkuu yötä päivää ja naapurin väke vetää röökiä viiden minuutin välein.
Elämänlaatu on tasoa naurettava tuollaisissa taloissa kun parveketta ei voi koskaan käyttää, ja koskaan ei ole rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ymmärtänyt pysyä poissa kaupungin tai minkään muunkaan tahon vuokrataloista. Olen aina itse ohjannut itseni vuokraamaan yksityiseltä.
Nämä sijoituskämpät on taasen omistusasujalle helposti painajainen: niitähän vuokrataan myös sossun asiakkaille. Kiva sitten katsella sitä touhua, kun itse on kalliin kämpän ja ison velan loukossa ja vieressä mekastaa elämäm koululainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä sijoituskämpät on taasen omistusasujalle helposti painajainen: niitähän vuokrataan myös sossun asiakkaille. Kiva sitten katsella sitä touhua, kun itse on kalliin kämpän ja ison velan loukossa ja vieressä mekastaa elämäm koululainen.
Ihan tiedoksi, että sossussa käy myös akateemisia päihteettömiä ihmisiä.
Tämä. Meillä koko rappu kärsii päihdeongelmaisen kamalasta mölyämisestä, yöaikaan musiikin huudattamisesta, pihalla pyörii välillä epämääräistä sakkia ja onpa tämä sankari uhannut tappaakin erään taaperon. :( On nyt onneksi saatu tämä päihdeongelmainen häädettyä, mutta mistä sitä tietää, kuka tulee tilalle..?
Ihmettelen myös suomalaista tapaa rakentaa kerrostalo niin, että perheasuntojen (kolmiot/neliöt) viereen laitetaan usein yksiö- luulisi että lapsiperhe ei tykkää kun nukkumaanmenoaikaan alkaa kuulumaan musiikkia, ja sitten taas yksin asuva voisi haluta nukkua aamulla vähän pidempään/olla kuuntelematta lapsista lähtevää ääntä jatkuvasti?