Onko Bile-Dani täydellinen mies?
Kommentit (20)
No ei toudellakaa...
Vaikka onki ihan positiivisesti yllättäny temppareissa nyt, nii ei kyllä muhu iske
😳Tiedät vastauksen varmaan itsekin. Kukaan ei ole täydellinen. Ko. henkilö taitaa vaan olla rakastunut ja ikäkin tuo elämään tasaisemman tahdin. On rankkaa vetää jatkuvasti jotain roolia. En ole katsonut aikaisemmin ohjelmia joissa hän on esiintynyt, johtuen niistä ennakkoon esitetyistä rehvasteluista. Ällötti niin penteleesti koko tyyppi. Tis-pariskuntana näyttävät selvinneen ja jatkavat "siviilissä" yhteistä matkaa. Avovaimonsa on kaunis ja herttainen/fiksun oloinen nainen. Kaikkea hyvää heille.
Ulkonäöltä ihan söpö. Julkisuudessa antanut itsestään kusipäisen kuvan. No, koska halusi julkkikseksi. Vetää tietynlaista roolia... tiedä sitten mikä on oikeasti miehiäään.
Tästä täytyy vetää se johtopäätös, että Temptation Islandiin osallistuminen nostaa kenen tahansa tasoa.
Ällö!!! Puhuu kuin puutteessa olisi.
Ei oo kiinnostava ja jos olisi tyttö niin en kelpuuttaisi.
Eiks se oo homo? Mun gaydar kertoo aika vahvasti, että on. Kaapissa vielä? In denial?
Vierailija kirjoitti:
Turvonnut pullanaama.
Miltähän mies näyttää viimeisissä jaksoissa. Tulee mieleen se viime vuoden elämänpelimiehen loppuajan pöhötys
Voitte tähän ketjuun vastaajat lopettaa jo valehtelemisen. :)
Totuus on, että kaikki palstamammat ottaisivat Danin heti, jos siihen olisi vain mahdollisuus. :) Tosin luulen, että Dani ei kelpuuttaisi suurinta osaa palstamammoista. :D
Vierailija kirjoitti:
Voitte tähän ketjuun vastaajat lopettaa jo valehtelemisen. :)
Totuus on, että kaikki palstamammat ottaisivat Danin heti, jos siihen olisi vain mahdollisuus. :) Tosin luulen, että Dani ei kelpuuttaisi suurinta osaa palstamammoista. :D
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Eiks se oo homo? Mun gaydar kertoo aika vahvasti, että on. Kaapissa vielä? In denial?
Bi, vahvasti miehiin kallellaan, mutta ei halua (ainakaan vielä) tuoda tätä puolta esiin itsestään, vaan vetää julkisesti heteromiehen roolia.
Tuleeko tän kauden tempparijaksot uusintana minään muuna päivänä ja ajaonkohtana? Olen aina nukkumassa kymmeneltä.
Se on aikuistunut ja ukkoontuu hyvää vauhtia. Molemmat hyviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvonnut pullanaama.
Miltähän mies näyttää viimeisissä jaksoissa. Tulee mieleen se viime vuoden elämänpelimiehen loppuajan pöhötys
Jonne on alkoholisti. Se on paha kun saa vetää hyväksytysti kolme viikkoa mielinmäärin viinaa. Pikkaisen voi turvottaa.
Aikaisemmin se ällötti mutta nyt tempparien takia se on alkanut vaikuttaa kunnon ihmiseltä.