Mitä se kertoo av-mammoista, kun pitävät Sara Sieppiä kaunottarena mutta Marilyn Monroeta ei?
Täällähän oli jokin aika sitten ketju jossa mammat sanoivat että Marilyn oli tavis.
Mikä teki Marilynistä tavallisen näköisen? Ei voi kuin ihmetellä mammojen näkemyksiä.
Kommentit (15)
Sieppiin on helpompi samastua kun ei ole kasvoiltaan äärinaisellinen kuten Monroe oli.
Mitä se kertoo susta, että sä teet tällaisen avauksen?
(Mä en muista, miltä Sara Sieppi näyttää, eikä oikeastaan kiinnostaa googlettaakaan, joten en nyt kommentoi kysymystäsi.)
Mitä se kertoo ihmisestä kun yleistää yhden tai kahden av-mamman näkemyksen kaikkien mammojen mielipiteeksi? Tarvii olla vähän yksinkertanen.
Blääh. 0/5.
Jos nyt kiinnostaa niin Marilyn kuoli 60-luvulla ja nyt on 2018. Ja Sara Sieppiä haukutaan ja paljon. Miehiä suurin osa taitaa olla näistä
Onko oikeasti ollut joku ketju jossa Sieppiä on kehuttu?! Yleensä häntä haukutaan ja lytätään.
Blääh. 0/5.
Jos nyt kiinnostaa niin Marilyn kuoli 60-luvulla ja nyt on 2018. Ja Sara Sieppiä haukutaan ja paljon. Miehiä suurin osa taitaa olla näistä
Monroe on edelleen kauneusikoni. Mitä tää lätkäsieppo on tehnyt? Jonkun takatukan yhden illan juttu ja nyt Roope Salmisen suojatyöpaikassa ö-luokan ohjelmissa
Vierailija kirjoitti:
Monroe on edelleen kauneusikoni. Mitä tää lätkäsieppo on tehnyt? Jonkun takatukan yhden illan juttu ja nyt Roope Salmisen suojatyöpaikassa ö-luokan ohjelmissa
Tää näyttää jo normaalilta AV kamalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo ihmisestä kun yleistää yhden tai kahden av-mamman näkemyksen kaikkien mammojen mielipiteeksi? Tarvii olla vähän yksinkertanen.
En mä sanonut että kaikki. Mutta suuri osa kun katsoo kommentteja.
En ole ottanut tuohon ketjuun osaa koska kummankaan ulkonäöllä ei ole mun elämääni mitään merkitystä.
Hämmästyttävää mammattelua ulilta.
En tiedä, kuka on Sara Sieppi.
Marilyn Monroe on mielestäni kaunis.
Selvittäkäämme miten asia on:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3133117/sara-sieppi-ja-marilyn-monroe
Absurdi näkemys kyllä. Kyllä Sarakin nätti on mutta....