Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupan kassalla työskentelevät, mitä mietiskelette siinä samalla kun vetelette viivakoodia lukijaan?

Vierailija
25.03.2018 |

Niin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä hirveästi mitään erikoista. Jos jotain joutavanpäiväisyyksiä lätisee vuorossa olevan maksajan kanssa, niin silloin ei oikein voi samaan aikaan ajatella mitään. Jos on joku hiljaisempi, niin sitten saattaa jonkun ostoksista tulla jotain ruokaideoita itselle, jotain ohimeneviä havaintoja asiakkaista, milloin pääsee tauolle/kotiin tai vaikka että tarviiko jotain muistaa itse ostaa ennen lähtöä jne. Mitään kauhean hauskaa ei kannata miettiä, ettei sitten petä pokka.

Vierailija
2/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mietin että mitäköhän lapsi tekee tarhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kerro.

Vierailija
4/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiltti miehenä olen huomannut, että nuoret kauniit kassa naiset halveksuvat minua, koska olen ujo ja heidän kauneutensa tekee minut entistä vaivautuneemmaksi. Kai ne mielummin palvelis jotain häntäheikkiä kuka heittää limaista läppää kuin hiljasta miestä.

Vierailija
5/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiltti miehenä olen huomannut, että nuoret kauniit kassa naiset halveksuvat minua, koska olen ujo ja heidän kauneutensa tekee minut entistä vaivautuneemmaksi. Kai ne mielummin palvelis jotain häntäheikkiä kuka heittää limaista läppää kuin hiljasta miestä.

Eikös töissä kuitenkin olisi sopivampaa käyttää housuja?

Vierailija
6/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden kassalla ja kuolin sisältä. Mietin lähinnä kellon menemistä eteenpäin tikittäen kohti vuoron loppua ollen robotti, joka hoki hei, kiitos, näkemiin.

Vierailija
7/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vuoden kassalla ja kuolin sisältä. Mietin lähinnä kellon menemistä eteenpäin tikittäen kohti vuoron loppua ollen robotti, joka hoki hei, kiitos, näkemiin.

Ja sekin meni väärin. Pitää olla ”Hei, kiitos ja hyvää päivänjatkoa”

Vierailija
8/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastan: mietin todella usein parhaillaan kaijuttimesta soivaa kappaletta, vaikka pitäisi keskittyä siihen mitä tekee. Musiikki vain vie mukanaan, jää päähän ja häiritsee keskittymistä.

Vierailija
9/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo

Kyllä minä kassana saatan olla hämilläni jos random asiakas kiemurtelee ja on vaivaantuneen näköinen.

Vierailija
10/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo

Kyllä minä kassana saatan olla hämilläni jos random asiakas kiemurtelee ja on vaivaantuneen näköinen.

Niin.. sinä olet tottunut palvelemaan ihmisiä kenellä on mennyt elämässä kaikki nappiin aina. On perheet, koti, ystäviä ja joku tarkoitus elämällä. Näet sellasen luuserin ja tekee mieli murskata se kuin joku ötökkä?

Vierailija
11/11 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan omia juttuja, lasken tunteja/ minuutteja työajan loppuun, odotan taukoa. Käyn mielessäni uusiin asioihin annettua ohjeistusta, jne.