Minua ärsyttää muiden tuijotus, jos olen alasti
Etenkin uimahalleissa samaa sukupuolta olevien tai jos ollaan mimmiporukalla saunomassa. Eli samansukupuolen katse. Mielestäni näissä tilanteissa pitää kunnioittaa toisen rajoja ja olla neutraali alastomuuden suhteen. Mistä tämä voisi johtua? Kohtalontovereita?
Kommentit (7)
Typerät naapurit tuijjottaa kirjoitti:
Muakin ärsyttää kun alasti tuijotetaan. Viimeksi justiinsa tein lumitöitä niin eikö naapurit töllänneet.
Siis olitko sinä alasti vai se naapuri?
Minä olen bi-henkinen ja tykkään valitettavasti tuijotella
Mä tuijotan aina ja kaikkialla, myös uimahalleissa.
Tuijotuksesta tulee olo kuin olis joku saalis ahnaiden hyeenoiden katseen kohteena. Ja oma keho ei olis oma vaan yhteistä omaisuutta.
Just tuon takia en käy uimahalleissa enkä kylpylöissä, kun ei ole mitään yksityisyyttä. Ja uiminen olisi sentään ainoa mieleinen liikuntamuoto, mut olkoon sekin niin kauan kun ei halleissa ole yksityisiä suihku- ja pukeutumiskoppeja.
Onko rajattomat ihmiset halukkaampia ja haluaa vähän kaikkea,mikä liikkuu ja siksi myös tuijottaa? Liittyiskö narsismiin jotenkin ja semmonen alastomuuden yliseksualisointi kans jotenkin?
Muakin ärsyttää kun alasti tuijotetaan. Viimeksi justiinsa tein lumitöitä niin eikö naapurit töllänneet.