Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan rikkaaksi siksi että voisin auttaa niitä ketkä sen ansaitsee

25.03.2018 |

Sekin on hassua että yleensä tuan rikkauden tuurin saa juuri ne narsistit/diktatuuriset henkilöt. Miksi hyvät ja moraalisella tasolla olevat eivät ikinä rikastu? Mutta lupaan jos minusta tulee rikas. Niin autan köyhiä, yksinhuoltajia, nuoria jotka eivät saa työtä, vanhuksia ihan kaikkia ketkä sen minusta ansaitsee. Mutta valitan rikkaudella on kääntöpuoli eli jos haluan menestyä joudun tekemään asioita joita en haluisi! Esim vaikka trollaamaan julkisesti ihmisiä, tekemään itsestäni pellen jne... Pyydänkin nyt jo anteeksi kaikkia hirveyksiä mitä tulee tapahtumaan, mutta fiksut sen ymmärtää mitä menestyminen vaatii. Vaikka tulenkin dissaamaan ihmisiä niin tällä on kuitenkin hyvä tarkoitus loppua kohden.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan.

2/10 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tekisin sarjan jossa annan köyhille suoraan rahaa siis jos mulla oikeesti olis miljoonia. Mitä mä sillä rahalla tekisin ku oon aina ollu köyhä niin mulle kuule riittää ihan perus asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mäkin olen ajatellut. Tietenkin tekisin sillä rahalla itsekin asioita, mutta en koe yksin tarvitsevani multimiljoonia enkä ole kiinnostunut vaikka timanttien tai ökykartanoiden ostamisesta, haluaisin käyttää rahaa johonkin tärkeään että sillä olisi merkitystä.

Vierailija
4/10 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kyllä rikastu, kun ei ole edes peruskoulua käynyt.

Vierailija
5/10 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä kasvaa syödessä. Mikä summa olisi sellainen, josta riittäisi jaettavaksi muille? Itse voin rehellisesti sanoa kärjistetystu, että jos voittaisin vaikka 500t. niin se menisi omaan asuntoon, jos 2milj niin omaan ja lasteni asuntoihin. Jos 5milj, niin omaan, lasteni, vanhempieni ja sisarusteni hyväksi. Jos yli 5milj, niin siitä saattaisi jo hyväntekeväisyyteenkiin irrota rahaa.

Aika moni rahakas harrastaa hyväntekeväsyyttä, mutta eivät vain huutele siitä missään. Taitaa olla enemmistönä kuin täysin tunteettomat narsistit. Suhteessa toki omaisuutensa saattavat antaa vähemmän kuin moni köyhä, jolle jo 10e lahjoitus tuo huolta oman talouden ylläpitoon.

Vierailija
6/10 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

Sekin on hassua että yleensä tuan rikkauden tuurin saa juuri ne narsistit/diktatuuriset henkilöt. Miksi hyvät ja moraalisella tasolla olevat eivät ikinä rikastu? Mutta lupaan jos minusta tulee rikas. Niin autan köyhiä, yksinhuoltajia, nuoria jotka eivät saa työtä, vanhuksia ihan kaikkia ketkä sen minusta ansaitsee. Mutta valitan rikkaudella on kääntöpuoli eli jos haluan menestyä joudun tekemään asioita joita en haluisi! Esim vaikka trollaamaan julkisesti ihmisiä, tekemään itsestäni pellen jne... Pyydänkin nyt jo anteeksi kaikkia hirveyksiä mitä tulee tapahtumaan, mutta fiksut sen ymmärtää mitä menestyminen vaatii. Vaikka tulenkin dissaamaan ihmisiä niin tällä on kuitenkin hyvä tarkoitus loppua kohden.

En ymmärrä lukemaani. Haluaisit auttaa ihmisiä, mutta et voi tehdä sitä muuten kuin kiusaamalla ihmisiä?

Vierailija
7/10 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkä kasvaa syödessä. Mikä summa olisi sellainen, josta riittäisi jaettavaksi muille? Itse voin rehellisesti sanoa kärjistetystu, että jos voittaisin vaikka 500t. niin se menisi omaan asuntoon, jos 2milj niin omaan ja lasteni asuntoihin. Jos 5milj, niin omaan, lasteni, vanhempieni ja sisarusteni hyväksi. Jos yli 5milj, niin siitä saattaisi jo hyväntekeväisyyteenkiin irrota rahaa.

Aika moni rahakas harrastaa hyväntekeväsyyttä, mutta eivät vain huutele siitä missään. Taitaa olla enemmistönä kuin täysin tunteettomat narsistit. Suhteessa toki omaisuutensa saattavat antaa vähemmän kuin moni köyhä, jolle jo 10e lahjoitus tuo huolta oman talouden ylläpitoon.

Jos mä voittaisin 500t, sijoittaisin ja luultavasti joskus olisin miljonääri, joka voisi antaa muillekin.

8/10 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan en ymmärrä noita ökyrikkaita mitä järkee ostaa kultasia autoja, veneitä, lentokoneita jne ei niillä saavuta mitään. Itse ostaisin tietty auton ja omakotitalon mutta en tarvisi mitään turhuuksia. Lopuilla miljoonilla vois ihan hyvin tehdä hyvää.

9/10 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyys järjestöt on huijjausta. Se tuottaa paljon enemmän konkreettisia asioita jos annat vaikka tuhannelle köyhälle suoraan 50 000e he luovat sillä jotain hyvää koska osaavat arvostaa sitä. Ja maailmassa on kuule paljonkin ihmisiä ketkä tienaa niin paljon että voisi melkeen pelastaa koko maailman eli kyllä sitä rahaa on liikaakin.

10/10 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltasia ihmisiä en auttais pätkääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän