Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin onneton miestarjonta

Vierailija
25.03.2018 |

Latasin pitkästä aikaa tuon sovelluksen, ja täytyy kyllä sanoa että miestarjonta on luokattoman huonoa...On Rumaa, lihavaa, tyhmää, varattua, epätarkkoja kuvia, salijuntteja paidattomine poseerauksineen, puolinistiä

Ja näiden kaikkien yhdistelmiä. Yritä tässä nyt sitten löytää kumppania tuolta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kännissä? kannattaisi olla. niin naiset muutenkin valitsee miehensä

Vierailija
2/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o...taisi mennä tunteisiin jollakin palstavakkarilla todella tunteisiin toi mun aloitus tinderin naisista :D

-AP tuolla toisessa keskustelussa-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o...taisi mennä tunteisiin jollakin palstavakkarilla todella tunteisiin toi mun aloitus tinderin naisista :D

-AP tuolla toisessa keskustelussa-

Tottahan tuo aloitus oli

Vierailija
4/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua käyttäisin seksiin ja jättäisin aamulla. Mistä lähtien nartut ovat haluneet kunnon miehen.

Vierailija
5/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus nirso. :)

Vierailija
6/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaan se tatuoitu öykkärisi sieltä yökerhosta niinkuin kaikki muutkin. 

Vierailija
7/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs meni tunteisiin

Vierailija
8/14 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jollakin kiristää pillua

Vierailija
9/14 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla selannut satoja miehiä ja kaksi tykkäystä olen antanut. Yhtäkään en ole saanut takaisin :D Aika turha sovellus mulle tuo Tinder enkä jaksa enää ottaa sitä vakavasti. Selailen lähinnä kun on tylsää.

Vierailija
10/14 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla selannut satoja miehiä ja kaksi tykkäystä olen antanut. Yhtäkään en ole saanut takaisin :D Aika turha sovellus mulle tuo Tinder enkä jaksa enää ottaa sitä vakavasti. Selailen lähinnä kun on tylsää.

Niin siinä käy kun kutosen mimmi ei kelpuuta kuin kympin adoniksen.

Vierailija
11/14 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no minkäs sitä maulleen voi. Nirso olen ja en mä ala itselleni valehtelemaan ja antamaan sydäntä miehille jotka ei iske yhtään. Ei mulle ole ongelma olla yksin.

Vierailija
12/14 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no minkäs sitä maulleen voi. Nirso olen ja en mä ala itselleni valehtelemaan ja antamaan sydäntä miehille jotka ei iske yhtään. Ei mulle ole ongelma olla yksin.

ei ole ongelmaa olla yksin, mutta selailen viikottain satoja miehiä tinderissä.

Vierailija
13/14 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole ongelmaa olla yksin, mutta selailen viikottain satoja miehiä tinderissä.

...Tylsyyteen.

Vierailija
14/14 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan alle 9% liittyy Tinderiin löytääkseen kumppanin. Kannattaa ehkä miettiä muita vaihtoehtoja, jos olet etsimässä elämänkumppania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän