Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä Louhimiehenkin touhuista yritetään saada seksistisiä, vaikka molemmat sukupuolet saaneet osansa?

Vierailija
24.03.2018 |

Mikä juttu tämä oikeasti on? Siellähän on Kristo Salminen kertonut miten kehoitettu fyysiseen väkivaltaa. Eero Aho samoin. Samoissa telttaolosuhteissa ollut ukot ja akat. Ja miettikää nyt mitä joku Mikko Kouki esim. on laitettu Louhimiehen elokuvissa tekemään. Onko tämä jotain #metoo-larppausta, koska Hollywoodissakin, vai mistä kysymys?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen nyt on vaan se heikompi astia esittävät miten itsenäisiä ja voimaantuneita hyvänsä.

Vierailija
2/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Akulla siis 4 lasta? Kuka niiden kahden ekan äiti on? Aika pieneksi ovat tainneet jäädä kun Aku on lähtenyt Lauran matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämää ihmiset asetetaan ääriiimmäisiin tilanteisiin  siitä syystä etttä he kohtaavat asian käytännnössä (tosiin kuin teorriassa) ja sen aiheeeuttamat tunnetilat jas iten muodosstuu oma kontekstinsa omien tunteiden pohjallta itse kohtaukseen.

Vierailija
4/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämää ihmiset asetetaan ääriiimmäisiin tilanteisiin  siitä syystä etttä he kohtaavat asian käytännnössä (tosiin kuin teorriassa) ja sen aiheeeuttamat tunnetilat jas iten muodosstuu oma kontekstinsa omien tunteiden pohjallta itse kohtaukseen.

Sitää on vaikea kässittää mutta se että se että se herättää ja välityyy myös katsoojaan niin siiinä on oltava vakuuttavaa.

Vierailija
5/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitää on vaikea kässittää mutta se että se että se herättää ja välityyy myös katsoojaan niin siiinä on oltava vakuuttavaa.

Huuumori on enemmän älylllistä leikkiä.

Vierailija
6/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mä vaan en osaa kuvitella kidutettua Eero Ahoa makaamassa joukkoraiskauskohtauksen jälkeen perse mustelmilla kamera kuvaten. Ja rakasta Akua kuiskimassa korvaan, että pyydä anteeksi kaikilta ettet osaa näytellä edes.

Enkä osaa kuvitella vaikenevaa työyhteisöä siihen ympärille. Päinvastoin, Aho yrittää selittää, että kyllähän hän sentään pystyy otamaan huutomatsia ohjaajan kanssa. No entä jos ne muut eivät voi?

Miksi jonkun teidänkaltaisen on miehisyyttään puolustaakseen jatkuvasti häpäistävä oman ymmärryksenne väittämällä, ettette ymmärrä lainkaan mikä tässä taas oli niin kauheaa?

Vierailija
7/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuun ihminen onn vain sellainen että se kykene samaistumaan siihne kokemukseen snapss tuosta vain. Vaaan se on heräteltävä esiiin ja siten kyettävä syventymäään ja  samaistumaan kokemukseen.

Vierailija
8/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mä vaan en osaa kuvitella kidutettua Eero Ahoa makaamassa joukkoraiskauskohtauksen jälkeen perse mustelmilla kamera kuvaten. Ja rakasta Akua kuiskimassa korvaan, että pyydä anteeksi kaikilta ettet osaa näytellä edes.

Enkä osaa kuvitella vaikenevaa työyhteisöä siihen ympärille. Päinvastoin, Aho yrittää selittää, että kyllähän hän sentään pystyy otamaan huutomatsia ohjaajan kanssa. No entä jos ne muut eivät voi?

Miksi jonkun teidänkaltaisen on miehisyyttään puolustaakseen jatkuvasti häpäistävä oman ymmärryksenne väittämällä, ettette ymmärrä lainkaan mikä tässä taas oli niin kauheaa?

Et osaa edes kuvitella? Onko miesmyytti niin syvällä aivopestyissä aivoissasi? Ja kaikki naiset niin heikkoja, ettei pysty edes ohjaajalle sanomaan vastaan? Luottosi naiseuteen ei taida juuri taivaita hipoa.

Vierailija
9/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin herttaisia ja viattomia. Miehet taas pahoja ja julmia.

Vierailija
10/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa? Oliko Louhimäki kiihottunut miesnäyttelijöistäänkin kun heidän suussaan oli ase? Kenelle miesnäyttelijälle Louhimäki oli ehdotellut seksiä hotellissa? Kenen munia Louhimies oli kuvannut kohtauksen ulkopuolella? Multa on mennyt ohi...

Vierailija
11/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Oliko Louhimäki kiihottunut miesnäyttelijöistäänkin kun heidän suussaan oli ase? Kenelle miesnäyttelijälle Louhimäki oli ehdotellut seksiä hotellissa? Kenen munia Louhimies oli kuvannut kohtauksen ulkopuolella? Multa on mennyt ohi...

Täytyy alkaa käyttää lyhenteitä kun tuo Louhimies tulee vaan joka kolmannella kerralla oikein. LM, LM, LM. Siellä tulta, missä savua.

Vierailija
12/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset sukupuolittamiset tällä kertaa. Vai että oikein miehisyyden puolustamista yhden retkun ohjaajan vuoksi. :D Louhimies voi puolestani suksia suohon ja sinä naissovinisti menepä perässä.

Vierailija
13/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, uhrattiinko tässä muutoman näyttelijän ura.Menivätkö he ns. halpaan julkisessa ulostulossaan, kenties yllytettynä? Mielenkiintoista että Ainakin Pamelan kerrotaan puhuneen jo vuosia sitten Akusta kollegoilleen, jotka ovat sitten epäröineet yhteistyöhön ryhtymistä, mutta kaikki onkin mennyt hyvin.

Tulee mieleen, että nyt on enemmän tilaa huipulla.En tarkoita laskelmoitua "pois siivoamista" , mutta ihmisen mieli on kyllä uskomaton ja kilpailu kova.Toisen tappio on toisen voitto, joka alalla.Jokainen palkkaa "lojaalin" alaisen.

Muistan itse kuinka nuorena lopetin eräässä työpaikassa, koska olin ainut joka ei hyväksynyt käytäntöjä ja joku ohjeisti : "älä pure ruokkivaa kättä".

Tiesin, että vain ja ainoastaan minulle siinä "huonosti kävisi" jos uhraisin itseni. Poistuin hiljaa, raukkamaista ehkä, mutta jokaisen on taisteltava pallistaan (todellakin:) ja pitää tietää, kuinka vahvoilla siinä on.

Nähtäväksi jää kuinka tässä käy.Pihla näytti Jussi gaalassa Akun puheen jälkeen eksyneeltä.Ikään kuin "totuus" olisi valjennut.