Tykkäisitkö nainen romanttisesta rakkauskirjeestä?
Tiputtaisin tämän kirjeen postiluukustasi sisään tai jättäisin autosi lasinpyyhkijän väliin. Kirjeessä kertoisin, että vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä johon haluaisin tutustua. Kehuisin maltillisesti miten pidän paksuista hiuksistasi tai täyteläisistä huulistasi. Kirjeessä kertoisin myös, että olen huomannut kauniit kissamaiset silmäsi.
Ehdottaisin tapaamispaikkaa neutraalissa paikassa, teillä tai meillä. Kirjeeseen sivelisin hieman parhainta hajuvettäni antamaan sinulle pienen aistillisen kokemuksen minusta. Laittaisin kirjeeseen myös valokuvan taikasauvastani, että tietäisit mitä saat jos siihen pisteeseen mennään. Ehkä myös tupsu pähkinän ruskeita hiuksiani niin tietäisit hiusteni värin. Kirjeeseen laittaisin puhelinnumeroni mihin voisit ottaa yhteyttä. Tykkäisitkö nainen tällaisesta lähestymistavasta ja ottaisitko yhteyttä minuun?
Kommentit (15)
Kuulostaa ihan hyvältä. Onko joku tietty ihastus mielessä jo?
muuten kiva mutta mies käyttää hajuvettä?
Kuva sauvastasi ja hiustupsusi olisi vähän creepyä.
Toivottavasti sulla on suorat hiukset. Alkais muuten vähän epäilyttää, että mikäs tupsu täällä on "taikasauvan" kuvan kaverina :D
Vierailija kirjoitti:
muuten kiva mutta mies käyttää hajuvettä?
Kuva sauvastasi ja hiustupsusi olisi vähän creepyä.
Hugo boss? Armani? Onko tuttuja nimiä?
Koti ei ole neutraalipaikka.
Kuva vehkeestä on kiva, ihmettelen vain miksi tulostaa kuva kun sen voi laittaa kännykän kautta vaikka nyt heti.
Minusta tuhlaat lähinnä paperia, ei jatkoon.
Kirje on kiva, munakuva myös mutta yhdistäminen on kummallista!
Vierailija kirjoitti:
Koti ei ole neutraalipaikka.
Kuva vehkeestä on kiva, ihmettelen vain miksi tulostaa kuva kun sen voi laittaa kännykän kautta vaikka nyt heti.Minusta tuhlaat lähinnä paperia, ei jatkoon.
Kirje on kiva, munakuva myös mutta yhdistäminen on kummallista!
Käytän sellaista vanhan ajan kameraa ja teetän kuvani alan liikkeessä. Mulla on yksi seinä täynnä erillaisia kuvia tai paremminkin yksi seinä täynnä muistoja.
Tietenkin ihastuisin:) Kukapa ei
Aikoinaan sain rakkaaltani sähköpostiviestejä joissa hän seikkaperäisesti kertoi pitkän tarinan meistä milloin missäkin päin maailmaa ja kaikenlaisissa tilanteissa. Ne on mun rakkaimmat muistoni edelleenkin.
Nostellaan uusien vastauksien toivossa..
Voih, tulen mielelläni Tylyahoon sinua tapaamaan.