Sinä joka saat palkkaa alle 3000€ /kk ja äänestät kokoomusta.
Kerrotko perustelut miksi ajatteletet että kokoomus ajaisi sinun asioita?
Kommentit (8)
Oman maailmankuvani mukaan olen osa yhteiskuntaa ja teen oman osuuteni. Arvotan yhteiskunnan oman hyvinvointini edelle. En koe tarvitsevani enempää ulkoista apua kun mitä saan nyt (lapsilisä)
t. 2400€/kk
Pienten perintöjen verottomuus on kokoomuksen ansiota.
Varallisuusveron poisto on sosialidemokraattien ansiota.
Siksi.
Koska yritän olla hienompi kuin olen ja ylempää keskiluokkaa, arvotan yhteiskunnan dfjsdöilfjdlkjmvdkslkmdsöl
Itse kuulun tuohon luokkaan. Äänestän oikeistoa koska olen sitä mieltä, että jos Suomessa yritykset pärjäävät hyvin niin me duunarit hyödytään siinä siivellä. Jos yrityksillä menee huonosti tai niitä ei ole, niin ei meitäkään tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun tuohon luokkaan. Äänestän oikeistoa koska olen sitä mieltä, että jos Suomessa yritykset pärjäävät hyvin niin me duunarit hyödytään siinä siivellä. Jos yrityksillä menee huonosti tai niitä ei ole, niin ei meitäkään tarvita.
Tuo piti paikkansa silloin kun yritykset joutuivat kilpailemaan työvoimasta. Nykyään työläiset joutuvat kilpailemaan työpaikoista ja sen huomaa. Ei ne yritykset hyvää hyvyyttään ihmisille kunnon palkkaa ja työoloja toivo, vaan koska aikaisemmin oli pakko. Nyt globalisaatio ja teknologian kehitys vei valtit työläisten käsistä markkinataloudessa.
Talousasioissa järkevin puolue Suomessa. Toivoisin vain että siellä olisi enemmän Lepomäen kaltaisia.
Joskus kauan sitten äänestin demareita, ihmettelen, ehkä puolue oli silloin erilainen!
Vierailija kirjoitti:
Talousasioissa järkevin puolue Suomessa. Toivoisin vain että siellä olisi enemmän Lepomäen kaltaisia.
Joskus kauan sitten äänestin demareita, ihmettelen, ehkä puolue oli silloin erilainen!
Millä tavalla järkevin? Pistää Suomen myyntikuntoon?
Kuka uskaltaa tunnustaa olevansa niin tyhmä? Odotellaan, kenties joku alkaa trollaamaan.