Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En nauti suuseksin saamisesta, mistähän johtuu?

Vierailija
22.03.2018 |

Olen siis mies. Tykkään valtavasti antaa suuseksiä, mutta sen saaminen joko ei tunnu miltään tai jopa vähän ikävältä. Kalu kyllä kovenee, mutta tuleminen ja nauttiminen tuntuu käytännössä mahdottomalta.

Olen saanut suuseksiä vain kahdelta naiselta. Olenko jotenkin outo vai onko kysymys vain naisten huonoista taidoista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää lähinnä kun sen pitäisi tuntua kuulemma parhaalta ikinä vaikka nainen tekisi vähän sinne päin?

Mietteitä toisilta miehiltä?

-ap

Vierailija
2/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole mitenkään poikkeavaa, minäkään en tuosta enemmin perusta. Naiselleni tykkään antaa suuseksiä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ympärileikattu ja tuota hankausta tarvii kyllä enemmän kuin mitä suulla pystyy antamaan. Reilummin vaan kädellä hinkkausta. 

Vierailija
4/7 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ympärileikattu ja tuota hankausta tarvii kyllä enemmän kuin mitä suulla pystyy antamaan. Reilummin vaan kädellä hinkkausta. 

Olen muuten itsekin ympärileikattu. Silläkin varmaan osuutta asiaan. Suu ja kädet yhdessä on parasta, pitää sanoa että jos käyttäisi enemmän käsiä.

-ap

Vierailija
5/7 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on ympärileikattu ja tykkää suuseksistä mielettömästi. Suuseksiin kuuluu minusta osana samalla kunnon runkkaus kädellä ja myös imemisen voimakkuudella voi vaikuttaa todella paljon kokemukseen. Myös asentoja vaihdellaan, mies seisten, tuolilla, mun päällä tai perinteisesti selällään. Niinkin joskus että mies runkkaa itse ja nussii mua suuhun terskan kärjellä. Paras sessio miehen nautinnolle on kun käytetään liukkaria - meillä siis liukuvoide on vain miestä varten, minä en tarvitse.

Kertokaa naiselle mikä tuntuu hyvältä niin saatatte löytää suihinotossa ihan uuden ulottuvuuden. Hyviä suuseksihetkiä :)

Vierailija
6/7 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei kaikki tykkää kaikesta. Sanotaanhan sitä, että parasta mitä nainen voi saada on suuseksi, mutta mä en ole koskaan nauttinut siitä. Parhaimmillaan pystynyt sietämään sitä. Tykkään antaa sitä miehelle kyllä sitäkin enemmän.

Vierailija
7/7 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään siitä nauti, enkä muuten ole leikattu. Onhan se ihan kiva, että toinen haluaa tuottaa nautintoa, mutta pidemmän päälle tylsistyn ja menetän jopa seisokin. Siitä yksi nainen vähän närkästyi, vaikka olin sanonut ettei se ole mun juttu.

Se on päänsisäinen asia. 

Sen sijaan rakastan, kun hän istuu naamalleni. Selkä sisäänpäin notkolla ja olkapäät takana, tietenkin. Tai jos saan lytistää hänen nenäsä vatsaani, muna kurkussa. Harva nainen pystyy siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi