Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen hinta?

Vierailija
21.03.2018 |

Lapsettomuushoidoissa käyneet: kuinka paljon teillä on mennyt rahaa hoitoihin? Kiinnostaisi myös tietää, kauanko prosessi kesti ja "mitä rahalla sai". Ja tietty se, onnistuiko. Meillä taival on vasta alussa, mutta rahanmeno hirvittää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja millä rahoititte hoidot? Ei kai kaikilla voi olla tuhansien säästöjä..?

ap

Vierailija
2/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ilman lapsia. Säästyvät rahat ja elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, rahaa kului noin 20 000 e. Tässä on hoidot ja lääkkeet, ei ansionmenetyksiä tai matkoja. Tutkimuksia ei tarvittu, koska syy oli tiedossa hoitojen alkaessa. Julkisella puolella ei päästy edes hoitoihin, siellä todettiin, että ikä tulee vastaan.

Vierailija
4/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella ja ehkä n.2000€. 2 tuoresiirtoa ja 1pas. Pakastettuja siirrettiin 2 alkiota,joista toinen lähti. Aikaa meni hoidoissa n.1v

Vierailija
5/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en alkaisi tuohon. Jos lasta ei luonnollisesti yritettynä kuuluisi, niin hyväksyisin sen ja antaisin olla. Hedelmöityshoidot ovat kalliita ja mitään takeita mistään ei ole.

Vierailija
6/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ilman lapsia. Jos ei luonnostaan tule niin EI OLE SILLOIN NIIN TARKOITETTU.

Vierailija
7/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa ilman lapsia. Jos ei luonnostaan tule niin EI OLE SILLOIN NIIN TARKOITETTU.

Abortit pitää kieltää, koska jos on raskaaksi tullut, niin on vanhemmaksi juuri sille lapselle tarkoitettu.

Vierailija
8/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en alkaisi tuohon. Jos lasta ei luonnollisesti yritettynä kuuluisi, niin hyväksyisin sen ja antaisin olla. Hedelmöityshoidot ovat kalliita ja mitään takeita mistään ei ole.

Ajattelin toisin yli 20 vuotta sitten. Onneksi niin, koska nyt meillä on perheessä tuore lääkäri, melkein valmis lakimies ja kohta kandinpaperit saava kauppatieteilijä.

Vierailija
9/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoidot on luonnottomia, niin on kyllä ehkäisykin.

Vierailija
10/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa ilman lapsia. Säästyvät rahat ja elämä.

Ja hermot.

Vierailija
11/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin toisin yli 20 vuotta sitten. Onneksi niin, koska nyt meillä on perheessä tuore lääkäri, melkein valmis lakimies ja kohta kandinpaperit saava kauppatieteilijä.

No tehän saitte sitten koko rahan edestä! Olisi varmaan harmittanu maksaa kalliisti lapsesta, josta oliskin tullut vaan lähäri tai mikä pahinta, humanisti!

Vierailija
12/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tehän saitte sitten koko rahan edestä! Olisi varmaan harmittanu maksaa kalliisti lapsesta, josta oliskin tullut vaan lähäri tai mikä pahinta, humanisti!

Onneksi rahalla hankitut lapset on laadukkaampia kuin ilmaiset.

Vierailija
13/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme kolme IVF- hoitoa julkiselta ja yhden keräyksen ja istutuksen maksoimme itse. Lääkkeisiin meni muutaman kerran lääkekatto eli se vajaa 700e parina vuotena. Tuo itse maksettu IVF maksoi n 2000e, mutta oli halpa koska saatiin kerättyä vain yksi munasolu jos istutettiin tosi pian eli ei kasvatettu montaa päivää. Yhden lapsen tekemiseen meni aina noin 2 vuotta, nyt meillä on niitä kaksi. Poika 6v ja tyttö 3 v. Suosittelen ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän