Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulutuserot työpaikalla

Vierailija
21.03.2018 |

Olen töissä kunta-alalla suht. pienessä kaupungissa. Tähän asti olen viihtynyt töissäni, mutta nyt jokin on muuttunut. Olen itse käynyt ammattikoulun ja suurin osa työkavereistani on korkeasti koulutettuja. Ennen tämä ei ole haitannut enkä oikeastaan ole edes huomannut koko asiaa mitenkään. Nykyään kuitenkin vietän jonkin verran aikaa erään korkeastikoulutetun kanssa ja huomaan selvästi miten erilaisia olemme ja tunnen itseni paljon huonommaksi kuin hän. Lisäksi hän on luonteeltaan juoruileva ja puhuu paljon p*skaa muista ihmisistä, mikä taas lisää sitä tunnetta että en voi yhtään luottaa häneen ja mietin miten paljon minusta puhutaan selän takana. Tuntuu että töissä muutenkaan minua ei arvosteta yhtään ja huomaan selvästi tästä kyseisestä työkavereista että hän arvostaa yliopiston käyneitä, ei "perusduunareita".
Tiedän että minun ei pitäisi välittää muiden puheista/mielipiteistä ja tiedän myös että itsetuntoni on huono ja siitä myös nämä ajatukset johtuvat. En vain tiedä mitä ihmettä pitäisi tehdä ja miten voin olla välittämättä, kun asia vaivaa jo niin paljon että töihin ei ole enää kiva mennä.
En tiedä onko kirjoituksessani mitään tolkkua, oli vain pakko purkaa tunteita ja ehkä jos jollakin olisi vastaavia kokemuksia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole mitään väliä millään koulutustaustalla tai muullakaan, koska kyse on vain huonosta itsetunnostasi. Sille sun tarvitsee tehdä jotain.

Vierailija
2/3 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensiksi, paska ei katso kouluja, sitä tulee ihan jokaiselta tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalammin koulutetut miettii koko asiaa yleensä. Sinäkin ihan turhaan.