Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivoatko?

Vierailija
21.03.2018 |

Oletko raivostunut?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivotaan toisillemme, olemme 2 raivotautista mieheni kanssa. Perusraivarit joka päivä pitää suhteen raikkaana. :)

Vierailija
2/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen sellaiseen aivan liian mukavuudenhaluinen. Ärsyynnyn kyllä joskus, mutta en raivostu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista laturaivoa. Kävelijä kiroilee kulkiessaan ja hiihtäjä kuvittelee tämän kiroilevan hälle, vaikka todellisuudessa kävelijä vain puhui itsekseen. Nyt on muuten niin huono keli etten hiihtämään lähtisi, mutta kaikki laturaivotautiset menköön ulos sadattelemaan pahoja tuntojaan pois. Teitä kuunnellaan kyllä. :) 

Vierailija
4/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoan, jos on aihetta. Harvoin on.

Vierailija
5/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen sellaiseen aivan liian mukavuudenhaluinen. Ärsyynnyn kyllä joskus, mutta en raivostu. 

Niin, mieluummin seesteistä kuin tunnekuohuja. Mitä siitä jos sukat on eriparia. :) 

Vierailija
6/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivoan, jos on aihetta. Harvoin on.

Mitä tapahtuu jos kaksi laturaivotautista kohtaa? Ollaan sukset ristissä. Hah! 

Vierailija
7/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä usein pidän pinnani tosi hyvin, mut jos mulle korotetaan ääntä ja mua vastaan "hyökätään" niin raivoan takasin.

Vierailija
8/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä usein pidän pinnani tosi hyvin, mut jos mulle korotetaan ääntä ja mua vastaan "hyökätään" niin raivoan takasin.

Kukas sua vastaan nyt hyökkäisi? 

Vierailija
9/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan. :D Öö mä oon huono löytää oikeita termejä, siis vaan sitä tarkotin, että joku korottaa mulle ääntään.

Vierailija
10/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan. :D Öö mä oon huono löytää oikeita termejä, siis vaan sitä tarkotin, että joku korottaa mulle ääntään.

Voithan ystävällisesti todeta olevasi hyvin kuuleva ja sanoa ettei tarvitse huutaa. 

Vierailija
11/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan ystävällisesti todeta olevasi hyvin kuuleva ja sanoa ettei tarvitse huutaa. 

Usein totean ensin näin, mutta huuto ei lopu, ja joudun lopuksi korottamaan ääntäni ja haistattamaan paskat.

Vierailija
12/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun söin pillereitä sain itku- ja raivokohtauksia joka päivä, olin nuoresta syönyt niitä niin luulin että olen muuttunut aikuiseksi tultuani hermoheikoksi luonteeltani. Kun lopetin e-pillerit huomasin että vaikka elämä oli samaa kuin ennenkin ei ollut mennyt hermo kuukauteen kertaakaan. Nykyään joskus hermostuttaa päivä pari ennen kuukautisia mutta hyvin hyvin harvoin raivoan mistään.

Vierailija
13/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein totean ensin näin, mutta huuto ei lopu, ja joudun lopuksi korottamaan ääntäni ja haistattamaan paskat.

Sinähän vekkuli kaveri. :) 

Vierailija
14/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ne ajat jäi uhmaikään. Ehkä tosin myös teini-iässä tuli parit itkupotkuraivarit.

Vierailija
15/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää.

Iän myötä olen jo niin tasaantunut, kypsynyt ja sinut itseni, muiden ja tapahtumien kanssa (vaikkeivät ne sujuisikaan juuri niinkuin minä haluan) että erittäin harvat asiat saavat minut reagoimaan raivoamalla. Varmaan useampi vuosi aikaa, että olen raivostunut. En muista edes...

Vierailija
16/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko mylviminen?

Vierailija
17/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Lidlissä joku isä sai itkupotkuraivarit kun ei saanut vanukkaita. Olivat tarjouksessa. 

Vierailija
18/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mylvijä kirjoitti:

Lasketaanko mylviminen?

Ei ku inee vaa. 

Vierailija
19/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan silloin kun mua ei kuunnella ja turhaudun siitä. Tapahtuu harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme