Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen penisrengas miehelleni?

Vierailija
21.03.2018 |

Miehen ympärysmitta on 15.5cm, ja tyvestä tietysti vielä paksumpi, ja minua mietityttää että millainen sen penisrenkaan pitäisi olla? Materiaali, ja koko. Mitä olen lukenut niin moni on moittinnut että joku tietty rengas on ollut liian pieni, ja kun en näistä penisten koosta ole pitänyt kirjaa, niin en tiedä minkäkokoinen se mieheni mitalle pitäisi olla. olisiko vinkata vaikka joku hyvä tuote linkkinä tähän? Sene verra statistiikkaa, että pelkkä rengas, ei mitään ekstrahärpäkkeitä, ja sellainen joka tulee peniksen tyveen, ei kiveksiä renkaan sisälle.
Vai käytetäänkö rengasta edes niin ettei kivekset ole siellä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän renkaita kalun tyvessä ja välillä kivesten takanakin. Maksoin ennen sikahintoja seksiliikkeille renkaista, jotka eivät montaa panoa kestäneet. Sitten älysin tilata Aliexpressiltä 5 mm:n paksuisia nitriilikumisia o-renkaita. Kymmenen kappaleen pussi rahteineen maksaa muutaman euron ja käytännössä renkaat kestävät vuosikymmeniä:) Kun ovat noin halpoja, voi tilata kerralla muutamaa eri kokoa, joista sitten halkaisijaltaan sopivat käyttöön. Kun rengas on sopivan tiukka - ei liian tiukka tai väljä - lähtee lasti kuin tykin suusta:)

Tällä haulla löytyy:   5mm Nitrile Rubber O Ring

Vierailija
2/13 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Oletko aloittanut heti umpirenkaalla? Mitä olet mieltä, kannattaisiko aloittelijoiden hommata aluksi säädettävä rengas, ettei satu "mitään vahinkoja" :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tollasia AliExpressin kumisia. Ne on aika sopivan tiukkoja, joten ei tarvitse säätöä. Tilaa kerralla eri kokoja.

Vierailija
4/13 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietin sitä että jos rengas onkin sitten liian tiukka, ja se uhkaa vahingoittaa penistä? Mitä jos akti päättyy siihen että täytyy hirveällä kiireellä hakea jotain millä leikata rengas katki. 

Vierailija
5/13 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaalimadon RingO's, Erection Ring, on halpa ja todella hyvä. Oon kokeillu muitakin, mutta hinta ja laatu on hyvä. Minullakin aika paksu penis keskeltä 14,5cm ympärys ja tyvestä paksumpi.

Vierailija
6/13 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/13 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tuota edellisessä viestissä mainittua seksikauppaa. Omistaja ilmeisesti mainostaa sitä muuten itse.

Vierailija
8/13 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliexpress on hyvä. Silikonirengas joustaa niin että sen saa aika helposti pois ja tiukkuuskin on hyvä. Sieltä ne suomalaiset seksikaupat niitä tilaavat, joten samaa kamaa moninkertaiseen hintaan.

Vierailija
9/13 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele tuota edellisessä viestissä mainittua seksikauppaa. Omistaja ilmeisesti mainostaa sitä muuten itse.

Siksikö et suosittele koska kuvittelet omistajan mainostavan vai onko joku muukin syy?

Näyttää ainakin olevan paljon halvempi kun kaalimadot ym. 

Vierailija
10/13 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksikö et suosittele koska kuvittelet omistajan mainostavan vai onko joku muukin syy?

Näyttää ainakin olevan paljon halvempi kun kaalimadot ym. 

Menes nyt kauppias tekemään töitä.

Vierailija
11/13 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin muukin syy kuin että näköjään kauppias itse mainostaa. Erittäin huono kokemus.  Kaikissa muissa kaupoissa on aina sujunut kaupat hyvin kaikin puolin.

Yhä sitä miltä, että seksikaupat pitäisi pakottaa rekisteröitymään täällä omalla, kaupan nimellä, niin eivät pääsisi hämäämään "suositteluillaan". On eri luulla, että joku loppukäyttäjä suosittelee.

Vierailija
12/13 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin muukin syy kuin että näköjään kauppias itse mainostaa. Erittäin huono kokemus.  Kaikissa muissa kaupoissa on aina sujunut kaupat hyvin kaikin puolin.

Yhä sitä miltä, että seksikaupat pitäisi pakottaa rekisteröitymään täällä omalla, kaupan nimellä, niin eivät pääsisi hämäämään "suositteluillaan". On eri luulla, että joku loppukäyttäjä suosittelee.

Kerro toki mikä huono kokemus? 

Vierailija
13/13 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki mikä huono kokemus? 

Mee nyt jo postittaan halpoja ja huonoja tuotteitasi ettei asiakkaas tarvi taas miettiä miksi missä paketti luuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän