Mitä ajattelisit jos ystävättäresi toisi sinulle synttärilahjaksi dildon?
Tulisiko käyttöön?
Kommentit (9)
Naurahtaisin ja kiittäisin, mutta ajattelisin, että hitto, näinkö typerällä tasolla hänkin oikeasti on. Hehehe, dildo, hahaha... eikö tuollainen lahja olisi sopiva lähinnä parikymppisten keskuudessa. Kun ollaan muka niin avoimia, rohkeita ja sinut seksuaalisuuden kanssa, että sitä pitää oikein korostaa. Jos joku olisi ehtaa palstalla huudeltua "wt-kamaa", niin juuri tämänlainen lahja.
Oisi noloa. Olen sinkku ja tulisi mieleen että näkyykö se ulospäin että elän puutteessa... Tulisi toki käytettyä 😊
Ihmettelisin, en käyttäisi
Yks kuoli ja kuolleen tytär antoi kuolleen avopuolisolle kultaisen dildon kun asuntoa tyhjennettiin
Mautonta ja törkeetä!
Mulla on jo aika monta, joten toivottavasti se olisi joku uutuus. Kyllä kaikki tietää että oon puutteessa. Ja vaikka en oliskaan niin käyttöä löytyy silti.
No sehän olis kiva lahja, ottaisin kiitollisena vastaan ja käyttäisin tietenkin.
No olisipa siinä ajattelemista! Aika varmaan ensin ajattelisin että pitääkö hän minua sittenkin homona, mutta toisaalta taas haluaako houkutella kokeilemaan jotain parempaa?
Nauraen ottaisin vastaan ja totta kai tulisi käyttöön muiden dildojen lisäksi.
Nainen 49v
Mun kaveri (mies) sai synttärilahjaksi ilmalla täytettävän nuken ja otti sen nauraen vastaan. Se rynkytti sen viikossa rikki :)
Nauraisin. Mun kaverit vois hyvin tehdä jotain tuollaista. En kyllä varmaan käyttäis, pitäisin koristeena:D