Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, miten saada NAINEN ihastumaan?

Vierailija
21.03.2018 |

Kyseessä vaikea tapaus, nainen, joka ihastunut todella harvoja kertoja elämässään. Oon bi ja naisiin päin, kuten minäkin. Juteltu paljon. Mutta olen vähän ihastunut häneen. Ja olen nainen. Miten ihmeessä nainen isketään? Sillai hitaasti ja hienovaraisesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toista voi saada ihastumaan, kai sää nyt tän tajuat. Voit vaan olla sen kanssa kaveri ja katsoa syntyykö jotain ajan mittaan. Mutta älä missään nimessä tee tätä pelkästään ihastuksen takia.

Vierailija
2/6 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toista voi saada ihastumaan, kai sää nyt tän tajuat. Voit vaan olla sen kanssa kaveri ja katsoa syntyykö jotain ajan mittaan. Mutta älä missään nimessä tee tätä pelkästään ihastuksen takia.

En tietenkään tee, mutta onhan se jommankumman koitettava kepillä myös jäätä. Eikö ole ideoita miten saada hitaasti lämpiävä kiinnostumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään tee, mutta onhan se jommankumman koitettava kepillä myös jäätä. Eikö ole ideoita miten saada hitaasti lämpiävä kiinnostumaan?

Mutta eihän teillä edes ole niitä keppejä joilla kokeilla.

Vierailija
4/6 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää yhdessä juttuja tutustukaa. Ole kohtelias ja huomaavainen.

Silleen se menee. Älä tuputa.

Hitaasti lämpiävä lämpenee hitaasti ja tutustuu hitaasti.

Sitten sen asia näyttää. Luultavasti tulee aloite luonnostaan?...kun on tutumpi.

Vierailija
5/6 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kohtelias, kiinnostunut, hymyile paljon, ( ole siisti!!) huomioi toista, auta kun hän tarvitsee jotain, tee itseäsi tykö muttei liikaa. Ole läsnä kuuntele, muista mitä hän on sanonut myöhemmin ja kerro se, näin hän ymmärtää että kiinnität häneen paljon huomiota ja senhän ymmärtää jokainen, että silloin on kiinnostunut toisesta. 

Minusta nämä sopivat kaikille jotka ovat kiinnostuneet toisesta! <3

Vierailija
6/6 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, jos toinen nainen ei ole kallellaan naisten suuntaan yhtään, niin hyi helskutti!! Minua yritti joskus eräs ystäväkseni luulea nainen vikitellä eroni jälkeenja oikeasti se oli ihan kuvottavaa. Sanoin hänelle monilla tavoilla, että en ole naisista ja hänestä kiinnostunut, mutta tämä vain jatkoi. En voinut tehdä muuta kuin lopettaa sen kymmenen vuoden ystävyyden.

Siihen jäi monen tunnin keskustelut, nauru ja kaikki yhteinen ihana. Tästä on jo pari vuotta ja vieläkin asia inhottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi