Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko syyllistynyt metoo-kampanjan näkökulmasta tuomittavaan toimintaan, kun olen joskus yökerhon tanssilattialla kastellut erään naisen kaulan, kaula-aukon ja tissien yläosat kielelläni lupaa kysymättä?

Vierailija
20.03.2018 |

Lisäksi ensimmäinen asia, jonka sanoin naiselle: "Mennäänkö panee tonne mun hotellihuoneeseen?".

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä arvelet?

Vierailija
2/4 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan jännää olla noin tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes kävele samaan suuntaan missä näitä varoitusväri päässään käyskenteleviä "feministi" lähihoitaja , yliopistokirjailijoita on. Ja sekös heitä vituttaa. Olen onnellisesti naimisissa NAISEN kanssa ja minä olen MIES. Aivan kuten se terveessä suhteessa menee. Tämä näiden yksinäisten vihaisten naisten olisi syytä ymmärtää on se miksi heitä ei täysjärkinen mies edes halua eikä öyhöttää netissä kaiken maailman kampanjoinnin verhojen takana. Kyllä tulee olemaan tylsä ja yksinäinen elämä siellä omissa ringeissään missä näitä naurettavuuksia ikinä keksivätkään ja suunnittelevat. Ja miehet , kasvattakaa pallit ja paskat nakatkaa näistä väsyneistä ämmistä.

Vierailija
4/4 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä oikeasti mahtavaa kun luojan kiitos kuulun tähän (yllättävän suureen) ryhmään miehiä jotka nimenomaan nauraa näille pinkkitukkaisille lihaville sekopäille ja heidän tempauksilleen. Se vielä kasvattaa huumoria kun huomaa että he ovat lyöttäytyneet lesbojen , homojen , transgenderkissakoirien sekä pallittoimien miesten kanssa samaan leiriin. Soppa on valmis. Onneksi ei kuulu yhtään omaan ystäväpiiriin eikä työpaikkaan. Siellä saa porukalla kattella tasaisin väliajoin mitä tämä sekalainen seurakunta keksii. Ei muuta kuin onnea valitsemallenne tielle. Ja suomalaisille täyspäisille selkärangan omaaville naisille ja miehille tsemppiä , ei näitä tarvitse tosissaan ottaa. Se heitä vasta harmittaakin. Ja tältä palstalta se katkeruus näkyy kun ei heidän agendaa edes tosissaan ota. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme