Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAIRAS SUHDE?

Olen toivoton
20.03.2018 |

Hei. Olen 20-vuotias nainen. Olen parisuhteessa muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Olemme seurustelleet noin vuoden.

Onko normaalia että mieheni haluaa päivittäin tietää ja nähdä viestini ja puheluni? (Jos en esimerkiksi näytä minun ja parhaan ystäväni keskusteluita mieheni suuttuu)

Tai jos haluan mennä ystäväni kanssa keskustaan niin en saa olla paria tuntia kauempaa muuten mieheni suuttuu ja syyttää minua petturiksi ja että haluan vaan muita miehiä.

Mieheni haluaa tietää kokoajan puhelimeni sisällön. Postit ja omat lappuni. Kaikki liikkeeni missä olen ja kenen kanssa.

Jos mieheni on töissä ja minä olen kotona enkä vastaa hänen viesteihin nopeasti hän suuttuu. Minun pitää kokoajan hänelle ilmotella noin puolentunnin välein mitä teen kotona kun hän on töissä.

Jos olemme kotona yhdessä ja haluan vaikka tunnin katsoa sarjaa tai tehdä omia juttuja rauhassa mieheni valittaa että en ole häntä pariin tuntiin huomioinut! Argg en kestä!

En saa enää mennä naisystävien kanssa juhlimaan tai viettämään iltaa. En saa myöskään käydä kavereiden luona enää useasti koska mieheni kimpaantuu näistä asioista.

Hän kokoajan kyttää tekemisiäni. Alan olemaan jo aika toivoton. En tiedä mitä tehdä.
Eihän tommonen kontrollointi voi olla normaalia?! Eihän?!?

Olen yrittänyt puhua miehelleni omista tuntemuksista mutta hän saa ne aina jotenkin käännettyä minua vastaan.
Olen sanonut miehelleni että en tykkää kun hän kyttää tekemisiäni liikaa mutta ei asia ole keskustelemalla miksikään muuttunut.

:/

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos provokaatiosta. Kuitenkin kaikki, jotka joskus tuollaiseen tilanteeseen joutuvat, niin jättäkää se sika pikimmiten.

2/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko epävakaan persoonallisuushäiriön omaava, tai narsisti.

Jokatapauksessa kusipää. Päässä vippaa.

Ei oo normaalia. (Kokemusta on)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko normaalia? No mieti!

Juokse jo!

Vierailija
4/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on ihan kun mun ex.

Vierailija
5/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy äkkiä! Ei ole tervettä! Lue narsisteista!

6/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä anna sille lupaa tehdä sellaista, jos hän tekee väkisin niin olet oikeassa.

Vierailija
7/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaslilta

Vierailija
8/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut hänen kanssaan eroamisesta että en pysty enään suhteessa olemaan. Mutta hän saa siitä kauheet raivarit ja sano että ei päästä mua lähtemään! Sano että hän ei luovuta mun suhteen. Oon vähän niinku väkisin tässä suhteessa..

Vierailija
9/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet provo. Olethan? Sillä ei kai kukaan järkevä kysele onko tuollainen kyttäys ja kontrollointi normaalia. Mieshän olisi suorastaan sairaalloisen mustis ja vainoharhainen. Herää kysymys miksi kukaan haluaisi elää tuollaisessa suhteessa "vankina"?

Parempi vaikka ikuisesti yksin kuin hullun kanssa parisuhteessa.

Hullut ei muutu vaan tulee aina vain pahemmaksi. 

Vierailija
10/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua!

Vierailija
11/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan tosissani! Ja sen takia kysyn koska mieheni sanoo että tämä on kuulemma parisuhteessa normaalia ja että hänen täytyy tietää kaikki! Hän jankuttaa asiaa päivittäin mun päähän että hän ei ole hullu vaan minä! En enää tiedä mihin uskoa.

Vierailija
12/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaarallisessa suhteessa. Älä puhu lähtemisestä vaan lähde salaa, tee valmistelut salaa. Toinen vaihtoehto on esim. isäsi tai veljesi avustuksella. Jääminen ei ole vaihtoehto.

Vierailija
13/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan tosissani! Ja sen takia kysyn koska mieheni sanoo että tämä on kuulemma parisuhteessa normaalia ja että hänen täytyy tietää kaikki! Hän jankuttaa asiaa päivittäin mun päähän että hän ei ole hullu vaan minä! En enää tiedä mihin uskoa.

Kannattaa lähteä salaa. Miehesi on sairas. Olen kokenut saman..

Vierailija
14/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on töissä lähdet sillä välin

Vierailija
15/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run Baby, Run !!!!

Vierailija
16/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi voi olla sairas suhde, vähän niin kuin se leffa "Vihollinen vuoteessani"

Vierailija
17/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta! Täytyy vaan kerätä rohkeutta lähteä salaa silloinkun mies on töissä.

Pari kertaa on käynyt niin että en ollut vastannut miehen viesteihin tuntiin kun olin kotona ollut ja hän oli lähtenyt töistä ajamaan tuhatta ja sataa kotiin katsomaan mitä teen kun en vastaa hänen viestiin...

Vierailija
18/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuollaisessa suhteessa, huomaat pian, että sinulla ei ole ketään muuta kuin miehesi. Ajan saatossa omat ihmissuhteesi kärsivät, koska et pysty pitämään niitä yllä. Sitten miehesi omistaa sinut kokonaan ja jos suhde hajoaa, huomaat, että sinulla ei ole ketään enää. Kyllä omasta ajasta ja läheisistä kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
19/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet sen olevan normaalia vain sen takia, kun mies sanoo sen olevan normaalia. Kannattaa ap käyttää omiaki aivoja.

Vierailija
20/20 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä aplle kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän