Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies kiinnostunut, jos hän laittaa viestiä..

Vierailija
19.03.2018 |

...keskellä viikkoa ihan vain kysyäkseen mitä kuuluu ja miten töissä meni? Olin eilen miehen luona katsomassa leffoja ja testasin etten jäänyt petipuuhiin, koska epäilyksiä on. Silti saattoi, halasi pitkään ja pussasi ja kehui. Tänään laittoikin jo viestiä. Käyttäytyy käyttää mies, joka haluaa vain seksiä näin?
Muuten hänen käytös välillä kömpelöä ja saattaa selittää, mitä on joskus mennyt naiselle sanomaan baarissa aikaisemmin jne. Tulee kyllä lähelle ja koskettelee jalasta tai kädestä. Apua, mitä minä oikein analysointi taas :DDD

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on kiinnostunut ja varmasti haluaa seksiä. Sitä ei osaa varmasti mies itsekkään sanoa kuinka pitkälle haluaa jatkoa. Sen aika näyttää. 

Aina kovaa analysointia, yleensä nämä asiat ovat juuri niin yksinkertaisia kuin ensin ajattelee.

Vierailija
2/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein hyvältä ja mukavalta mieheltä , ja vaikuttaa sinusta kiinnostuneelta. Anna mennä, sisko! kaikkea ihanaa teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tuon selvemmin voi olla kiinnostunut edes

M35

Vierailija
4/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihanaa, kun mies näyttää hienovaraisesti kiinnostustaan esim hipaisemalla kättä tai ohimennessään.. tai puhuu kauniisti ja kehaiseekin jostain. niin minäkin teen kun olen kiinnostunut, yllyn kehumaan miestä jostain. tietenkin, sehän on selvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä