Näin Aku Louhimiehen haastattelun muutama kuukausi sitten ja mietin silloin, että...
Kylläpä muistuttaa paljon narsisti eksääni. Eksäni oli hyvin miellyttävä, rauhallinen ja puhui vähän lapsenomaisella äänellä, mutta kotioloissa tykkäsi alistaa ja manipuloida. Miten voikin olla, että ovat niin samankaltaisia ulkoisesti. Näköjään vaistoni siis pelaavat hyvin ja osaan jatkossa pysyä kaukana noista hulluista.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni toi mies on aina ollut karmea. Miksi tuohon ei ole aikaisemmin puututtu? Ton jätkän elokuvia en enää ikinä katso, miettisin vain, mitä sadistista on tehnyt, että on tuonkin kohtauksen aikaan saanut. Ja se kuvauksissa kuolleen tapaus pitäisi mielestäni tutkia uudestaan.
Millä tavalla karmea?
Kyllähän siitä paistaa sellainen, että tosta tyypistä kannattaa pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni toi mies on aina ollut karmea. Miksi tuohon ei ole aikaisemmin puututtu? Ton jätkän elokuvia en enää ikinä katso, miettisin vain, mitä sadistista on tehnyt, että on tuonkin kohtauksen aikaan saanut. Ja se kuvauksissa kuolleen tapaus pitäisi mielestäni tutkia uudestaan.
Millä tavalla karmea?
Silmät, ilmeetön tapa puhua. Siitä aistii patoutuneen vihan. Varmaan hänellä on jotain omia patoumia, joita projisoi naisiin. Tai kokemiinsa ns. alempiin. Se Eero Aho minusta hyvin sanoi siinä haastiksessa, että hän ei sellaista kuuntelisi yms. Se Kouki on samaa p...askaa kuin tää itse Iso Herra. Hyhyyyyyy
Tulee eräs tunnettu norjalainen mieleen.
Louhimies on kyllä vielä pelottavamman näköinen.