Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset valittavat iltalehtien sivuilla tosi-tv-ohjelmista?

Vierailija
19.03.2018 |

Huvittaa AINA kun lukee jonkun "uutisen" mistä tahansa tosi-tv-ohjelmasta, varsinkin suomalaisista ohjelmista, niin kommentit täyttyvät negatiivisista kommenteista. "Kuka tätä pa*kaa vieläkin katsoo" jne jne. En itse ainakaan avaa uutisia, jotka eivät kiinnosta minua millään tavalla.

Ja jos itse avaan uutisen vaikka Salkkareihin liittyen, mitä en enää itse seuraa, ei tulisi mielenkään kommentoida sinne jotain turhaa kuten "Kuka tätä pa*kaa vieläkin katsoo". Ei liikuta minua, mitä muut ihmiset katsovat ja esim. ihminen joka katsoo Temptation Islandia voi myös katsoa dokumentteja ja uutisia.

Siis mitä siitä saa irti että kommentoi anonyymisti nimimerkin takaa jotain tuollaista, sama ilmiö toki toistuu tälläkin palstalla näihin tosi-tv-ohjelmiin liittyen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne paskaa. Sinkkusaaret sun muut bimbo-ohjelmat. Kohderyhmä ilmeisesti 19v naiset.

Vierailija
2/2 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit on samanlaisia kaikissa mahdollisissa jutuissa, joita nyt vain voi kommentoida. Negatiivisuutta, valitusta, ulinaa, väheksymistä, "en minä ainakaan, kuka nyt tällaistakin jaksaa..." jne. Jotain keski-ikäisten ja vanhusten, vähemmän älykkäiden ihmisten purkautumista. Ihan huvittava ilmiö toisaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla