Kuvaile ihana paikkasi/tilanteesi, missä olet nyt
Minä olen lapsen kanssa savon syövereissä anoppilassa. Saunassa käytiin ja nyt lapsen kanssa istutaan tuvassa ja vanhukset nukkumassa. Kaappikello tikittää..
Lämmin, ruisleivän tuoksuinen hetki.. Kohta kammariin nukkumaan😊😊😊
Tiiättekö, ei vois olla tämän paremmin😊
Kommentit (5)
Sain juuri ihanan nauravaista ja herttaista 16-vuotiasta teinitytärtä. Ihana tyttö meni ja nieli kaiken.
Seksin jälkeisesessä tiukassa halauksessa olen. Pian täytyy yrittää pyrkiä tästä pois, mies kun nukkuu suoraa soittoa tästä aamuun. Tyydyttynyt ja onnellinen olotila.
Istuskelen kartanon vihreässä kamarissa, toisella läppärillä katselen Areenasta Karppia,toisella kirjoittelen tänne. Kohta siirryn kirjastoon lukemaan puoleksi tunniksi ja sitten nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sain juuri ihanan nauravaista ja herttaista 16-vuotiasta teinitytärtä. Ihana tyttö meni ja nieli kaiken.
Huoh. Tulet onneton teinijocce häpeemään itteäs kun kasvat aikuiseksi ja saat oman lapsen, ehkä tyttären. Muista nämä kirjoitukses silloin, se on sulle pahin rangaistus.
Mä makoilen sängyllä, katon salkkareita Katsomosta tietokone sylissä, oottelen Scan Burgerista ruokaa, jota tilasin kotiinkuljetuksella 20 minuuttii sit. Ihanaaa et huomenna ei tarvii herätä aikasin! Voin vaan pyhittää tän illan hyvälle ruualle ja telkkarille.