Miks mies piirittää mua vaik oon ruma?
Kommentit (19)
Osa miehistä on kuin koiria; mitä mädäntyneempi rotan raato, sitä innokkaampana haukku on.
Ihmettelin samaa, poikaystävä jaksaa aina muistuttaa miten hyvältä näytän vaikka totuus onkin toinen. Semmonen pelimies vieläpä. Toisaalta kehuu se luonnetta yhtälailla, ehkä se sitten kaunistaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piparia luulis saavan helpommallakin.
Miten niin luulisi saavan piparia helpommallakin? Miten niin oot ruma?
Tai anna olla. Kyllä sä taidat kuitenkin ruma olla, hyi sua?
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä on kuin koiria; mitä mädäntyneempi rotan raato, sitä innokkaampana haukku on.
Tätä se varmaan on. Sairas mies.
Seksikäs oot ainakin. Kuka idiootti rumaksi väittää???
Minäkin olen ruma ja läski ja komea maahanmuuttajamies piiritti minua. Kehui kauniiksi yms. soopaa. No, en ole eilisen teeren tyttö, joten sanoin suorat sävelet, että turvapaikkaa on minun luotani turha havitella. Oudosti kiinnostus hävisi. En ole kuullut ukosta mitään sen jälkeen.😊
Parhainta ja puhtainta piparia olen saanut ei niin klassisen kauniilta naisilta. Ei mitään taistelunorsuja, vaan hieman epätavallisen ulkomuodon omaavilta neitokaisilta.
Siksi jos olet tai hän ajattelee sinun olevan helppo sen vuoksi, ettet ole viehättävä omasta mielestäsi niin olettaa, että sinulta saa helposti kun vähän perässä kulkee ja kehaisee. Ikävää, mutta tällaisia ne jotkut pojan klopit on.
Ehkä et ole niin ruma kuin luulet olevasi.
Taidat olla liian kriittinen itseäsi kohtaan. Se mies näkee sut ihanana ja sä kelpaat sille sellaisena kuin oot!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ruma ja läski ja komea maahanmuuttajamies piiritti minua. Kehui kauniiksi yms. soopaa. No, en ole eilisen teeren tyttö, joten sanoin suorat sävelet, että turvapaikkaa on minun luotani turha havitella. Oudosti kiinnostus hävisi. En ole kuullut ukosta mitään sen jälkeen.😊
Lol, no ei mikään ihme xD
Naapuriini asutettu vanha, ruma, turvapaikanhakijaukko ei ymmärrä, että suomessa naiset voivat asua yksin. Hän soittelee ovikelloani jatkuvasti, tarjoten teetä yms.
Minua sanoi mies kauniiksi muttei edes piparia halunnut🤔 Emme ole enää tekemisissä.
Olen lihava nainen.Turvapaikanhakijamies kehui kauniiksi. Kun sanoin hänelle, että minulta on turha odottaa turvapaikkaa, hän sanoi minun olevan niin ruman, että kukaan ei minua koskaan huolisi.😊
Rumassakin kassissa voi olla hyvät eväät. Ja perinteisesti ajatellaan että kauniit (ainakin omasta mielestään) on vaikeampia selättää, koska he joutuvat hätistelemään miehiä kimpustaan kokoajan.
Näössä vikaa. Sitä minäkin jaksan ihmetellä kun katson joidenkin miesten vähemmän viehättäviä naisia, että miten jaksavat katsella joka päivä sitä naamaa.
Miten niin luulisi saavan piparia helpommallakin? Miten niin oot ruma?