Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vastata työhaastattelussa kysymykseen ”miksi haet määräaikaista paikkaa kun sinulla on vakituinen työ?”

Vierailija
16.03.2018 |

Rehellinen syy on se että minua kiusataan nykyisessä paikassa. Olen hakenut opiskelemaan alkaen syksystä 2018.
Mitä vastaan haastattelijan kyssäriin miksi haen määräaikaista työtä vaikka mulla jo on vakkarityö?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tahdon kehittää itseäni ja ajattelen työpaikan vaihdon olevan yksi tapa tähän."

Vierailija
2/8 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen syy on se että minua kiusataan nykyisessä paikassa. Olen hakenut opiskelemaan alkaen syksystä 2018.

Mitä vastaan haastattelijan kyssäriin miksi haen määräaikaista työtä vaikka mulla jo on vakkarityö?

Haluat kokeilla muita vaihtoehtoja ja laajentaa kokemustasi.

Mikset vie kiusaamista työsuojeluorganisaatiolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työ on mielenkiintoisempi ja parempi ura/henkilökohtaiselle kehityksellesi.

Sitten joko a) teet työsi niin hyvin, että määräaikainen paikka vakinaistetaan. Eli teet itsestäsi korvaamattoman. B) Olet lähdössä opiskelemaan.

Tuskin he edes kysyvät muuta kuin miksi haet tätä paikkaa. Mistä he edes tietävät onko nykyinen työ vakinainen tai ei.

Vierailija
4/8 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että haluat niin..

Vierailija
5/8 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä työssä on haastavampi työnkuva.

Olette yrityksenä kiinnostavampi.

Sijaintinne sopii minulle paremmin.

Vierailija
6/8 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kehittyä ja tehdä muutakin välillä.

Vierailija
7/8 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan laajentaa osaamistani ja tällainen määräaikainen pesti sopisi siihen mainiosti sitä silmälläpitäen, että minulla olisi kuitenkin pohjalla vakituinen työ toisaalla. Haluan myös nähdä, sopisiko tämä nimenomainen työ minulle nykyistä paremmin"

Vierailija
8/8 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kohta myös korostaa motivaatiota. En hae tätä koska ei ole muutakaan tai on pakko, olen valmis jopa irtisanoutumaan nykyisestä vakituisesta työstäni jos saisin tämän unelmatyön. :D