Elättelisitkö vielä toiveita exän suhteen
Jos exä olisi sinut jättänyt 5 vuotta sitten sinun hoitamattoman masennuksen takia (jolloin itse en suostunut syömään mielialalääkkeitä ja ottanut terapiakäyntejä vaikka Mies sitä suositteli ja teki kaikkensa auttaakseen). Tilanne kuitenkin kärjistyi valtaviksi riidoiksi ja lopulta mies sai tarpeekseen ja jätti kodin. Jäin 2 vuotiaan lapsen yksinhuoltajaksi jota isä tapaa joka toinen viikonloppu. Minulla on ollut eromme jälkeen kolme parisuhdetta jotka ovat päätyneet eroon. Mieheni on nykyään kihloissa ja asuu yhdessä kihlattunsa kanssa. Heillä ei Ole yhteisiä lapsia eikä kuulemma tule. Olen alkanut kaipaamaan entistä miestäni takaisin. Hän oli hyvä mies, ja parempi kuin nuo nyt eron jälkeen tapaamani. Mieheni sanoi minulle muutama päivä sitten, että jos olisin silloin aloittanut lääkityksen niin tilanne voisi olla toinen. Kannattaisiko minun vielä toivoa yhteenpaluuta? Mitä mieltä olette?
Kommentit (2)
Ei. Jatka elämääsi. Mies sanoi, että tilanne voisi olla toinen, jos silloin olisit tehnyt oikein. Mitenkään ei vaikuta, että mies haikailisi perääsi. Teit tyhmästi ja pilasit suhteesi. Olit todella itsekäs.
Mene eteenpäin elämässäsi, turha menneitä on haikailla. En antaisi mitään suurta painoarvoa tuolle miehen kommentille, sehän on enemmänkin vain toteamus asioiden silloisesta laidasta.