Paise suolistossa oireet?
Miten paise tai absessi oireilee suolistossa? Voiko se olla täysin oireeton (ei näy ultrassa, eikä verikokeissa)?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Miten paise tai absessi oireilee suolistossa? Voiko se olla täysin oireeton (ei näy ultrassa, eikä verikokeissa)?
Miksi sä tommosta epäilet?
Kyselen koska leikkauksesta yli viisi viikkoa ja edelleen tietyssä liikkeessä tuntuu kipua vatsalla sekä kyljen/selän puolella. Ei mitään laumauttavaa tai kovaa kipua eikö tunnu koko ajan, vaan tietyssä liikkeessä tai muuten yhtäkkiä. Kuumetta ei enää ole, crp ja leukkarit Ok ja olo muutenkin ihan hyvä, haava on edelleen auki ja siitä tietty kipeä, vaikka ei ole enää tulehtunut. Mulla vaan kävi huono tuuri ja mun umpparileikkauksessa ja jälkihoidossa meni kaikki pieleen ja nyt pelottaa, että onkohan sinne jäänyt toinenkin märkäpesäke, yksi jo leikattiin 3 viikkoa sitten. Multa löytyi silloin myös useampi bakteeri ja olin lähes kk kahdella ab kuurilla. Mun leikanneelta lääkäriltä en voi kysyä, puhuu huonoa Suomea, on hermostunut, kohtelee potilaita muutenkin huonosti ja määräsi minullekin rauhoittavia kun kyselin isosta patista leikkauskohdan yläpuolella (joka siis paljastui lopulta paineeksi).
Siksi siis haluaisin tietää, että onkohan sinne umpparin viereen jäänyt joku paise kun luin, että sellainenkin voi olla, mutta missään ei lue voiko paise olla vähäoireinen. Mulla on ollut niin paljon nyt vastoinkäymisiä tämän umpparin kanssa mm. Sen toisen (absessi)leikkauksen jälkeen jäi nauhat sinne mun sisään onteloon ja infektoitui. Nyt tuntuu, että pelkään koko ajan mitä seuraavaksi.
Up