Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keiden mies reissaa paljon työkseen, kuinka usein hän soittaa tai on muuten yhteydessä kotiin?

Vierailija
15.03.2018 |

Mun mies ollut nyt viisi päivää Saksassa. Kertaakaan ei ole soitellut tai viestitellyt. Yleensä minä soitan tai pistän viestiä kerran päivässä, mutta nyt ajattelin antaa hänen ottaa yhteyttä. Eipä ole kuulunut pihahdustakaan.
Ensi yönä kotiutuu, mutta minä menossa yövuoroon. Elossa kuitenkin on, näen että käy whatsapissa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta ja aamu soitellaan tai vähintään laitetaan viestiä.

Vierailija
2/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meillä se, joka reissaa enemmän sekä kotimaassa että ulkomailla, mies vähemmän. Joka ilta soittelemme ainakin lyhyesti. Se soittaa, joka on reissussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "Te keiden mies pissaa istualtaan, kuinka usein hän soittaa tai on muuten yhteydessä kotiin?"

Hieman hämmensi.

Vierailija
4/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä reissuhommissa pannaan niin paljon huorria, ettei kerkiä soittamaan.

Ja sit vedotaan siihen et ”oli palaveria puoleen yöhön, ei ollu kuuluvuutta, wa on sekoillu, yritin soittaa mut ei se antanu, jnejne”

Kun miehes tulee kotiin, ota siltä suikkiin heti eteisessä. Kyselemättä.

Jos se jonkin tekosyyn varjolla kieltäytyy, sillä on pussit tyhjät ja/tai antibioottikuuri päällä.

Vierailija
5/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soitella eikä viestitellä, mikäli ei tule jotain pakollista asiaa. En juurikaan seuraa puhelintani vaan se lojuu jossain.

Vierailija
6/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissussa rähjääntynyt kirjoitti:

Ja sit vedotaan siihen et ”oli palaveria puoleen yöhön, ei ollu kuuluvuutta, wa on sekoillu, yritin soittaa mut ei se antanu, jnejne”

Jos se jonkin tekosyyn varjolla kieltäytyy, sillä on pussit tyhjät ja/tai antibioottikuuri päällä.

Enpä usko. Oma äijä on siitä rasittava, että se aina haluaa viimeiseksi lähtiessään ja ensimmäiseksi tultuaan. Tommonen viiden päivän kotiloma aina kelpaa.

Vierailija
7/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face-timeillaan päivittäin ellei ole itselläkin kiireistä. Yleensä myös viestitellään muutaman viestin verran. 

Vierailija
8/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissussa rähjääntynyt kirjoitti:

Olipa hämmentävä mielipide. Kuuluisiko miehellä olla kassit täynnä? Masturbointikin on keksitty. 

Oma mies tekee reissussa pitkää päivää, ei pane muita. Jos panee niin siinähän panee, en aio estää aikuista miestä. Tautien takia olisi hyvä tietää, voisi mennä testeihin tarvittaessa. 

Vierailija
9/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla toivotellaan viestein huomenet, päivällä muutamia viestejä, paljon pusuemojeja, työpäivän jälkeen soitellaan, viestitellään sen jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa soitellaan. Kymmenisen vuotta yhteiseloa takana :D

Vierailija
10/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 40 yhteisen vuoden jälkeen mies soittaa minulle päivittäin, riippumatta siitä kumpi meistä on matkoilla.

Vierailija
11/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran päivässä soitellaan ja viestitellään. Yhdessä 29v😍

En usko pettävän reissuilla

Vierailija
12/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokunen viesti laitetaan päivässä. Harvemmin soitellaan.

Vierailija
13/13 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reissuja, mutta asuin juuri puoli vuotta eri paikkakunnalla töiden vuoksi. Joka ilta toivotettiin hyvät yöt puhelimitse, facetimella tai muulla videoyhteydellä ja päivisin melkein aina juteltiin jotain viestitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme