Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko piikkikammoisen ihmisen määrätä väkisin verikokeisiin?

Vierailija
15.03.2018 |

Poikani jäi kiinni rattijuopumuksesta ja vietiin verikokeisiin. Koe otettiin väkisin ja pojasta pidettiin kiinni vaikka hän huusi kuin hyeena. On pelännyt lapsesta saakka piikkejä ja neuloja kuollakseen. Voiko tästä valittaa johonkin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi valittaa. Mitäs puhalsi promilleja, ihan oma syy.

Vierailija
2/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun kiusasivat pientä poikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heko heko 👎

Vierailija
4/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, koska kyseessä on rikoksen tutkinta.

Vierailija
5/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan voi valittaa, ainakaan ilman että joku nauraa naamalle.

Onko oikeesti ihmiset näin helvetin avuttomia?!

Vierailija
6/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, rattijuopumuskokeista ja isyystestistä ei voi kieltäytyä.

Vierailija
7/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan olisi pitänyt pyytää emlaa.

Vierailija
8/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ainoa pakkotilanne mikä tuli ensimmäisenä mieleen. Mitäs ajoi kännissä, turha valittaa.

Vierailija
9/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkikammosta harvemmin tehdään diagnooseja, joten milläs todistat sen olemassaolon valitusta tehdessäsi? Kuka tahansa voi väittää olevansa piikkikammoinen välttyäkseen verikokeelta. Sitä paitsi verikokeisiin ei joudu, jos ei aja kännissä.

Vierailija
10/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani jäi kiinni rattijuopumuksesta ja vietiin verikokeisiin. Koe otettiin väkisin ja pojasta pidettiin kiinni vaikka hän huusi kuin hyeena. On pelännyt lapsesta saakka piikkejä ja neuloja kuollakseen. Voiko tästä valittaa johonkin?

Voit valittaa vaikka presidentille. Mihinkään se ei tietenkään vaikuta.

Mitä rattijuoppoihin tulee, se porukka on alinta pohjasakkaa. Ehdotonta vankeutta vaan ja reippaasti.

Ja piikkikammoiselle piikkejä ympäri vuorokauden, tietty! :)

Vierailija
11/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, poikasi jäi mahdollisesti kiinni rattijuopumuksesta. Se tässä pitäisi kolkuttaa sun päässä, eikä tuollaiset säälittävät piikkikammot isolla miehellä.

Vierailija
12/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettäisi niin saakelisti, että poliisit ja hoitajat joutuu tuollaisen aikuisvauvan kanssa painimaan, etten kehtaisi mistään valituksista edes kysellä.

Vierailija
13/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Mä pelkään verikokeita kuollakseni enkä aio enää ikinä mennä moiseen. Toi olisi mun pahin painajainen että väkisin otetaan. Rupes heikottamaan pelkkä ajatuskin.

Vierailija
14/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Mä pelkään verikokeita kuollakseni enkä aio enää ikinä mennä moiseen. Toi olisi mun pahin painajainen että väkisin otetaan. Rupes heikottamaan pelkkä ajatuskin.

Ei niihin väkisin viedä, jos käyttäytyy asiallisesti. Apn poikahan ei käyttäytynyt, ajoi kännissä.

Vierailija
15/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat valittaa siitä, että verikoe on otettu väkisin. Etkö haluaisi valittaa pojallesi rattijuopuomuksesta. Piikkikammostakin pääsee eroon, jos tekee töitä sen kanssa. Minulta se onnistui, joten onnistuu muiltakin. 

Vierailija
16/16 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin jonkin aikaa psyykelääke injektiona, vaikka kerroin olevani piikkikammoinen. Olen pyörtyillyt ja panikoinut verikokeissa ja lapsena hampaat porattiin ilman puudutusta, koska kestin ennemmin kipua kuin piikitystä.

Outoa oli etten edes vastustanut lääkkeen ottoa suun kautta. Otin aina kiltisti. Halusivat kai pitää minut piikillä loppuikäni. Onnekseni sain vaihtaa tavallisiin lääkkeisiin.