Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverinainen tykkää kaikista some-julkaisuistani

Vierailija
15.03.2018 |

Olen siis mies ja yksi työkaverinainen tykkää aina kaikesta, mitä julkaisen esim. Instagramissa. Tämä nainen on minua muutaman vuoden vanhempi, varattu ja perheellinen. Pitäisikö silti epäillä jotain ihastusta? En osaa sanoa käyttäytyykö hän töissä mitenkään erikoisesti...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pitäisi, lopeta se haaveilu. On ihan normaalia tykkäillä somessa toisten julkaisuista

Vierailija
2/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin mies tykkää kaikista mun päivityksistä. Pitääkö olla huolissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se kaipaa sun huomiotasi ja muistuttaa itsestään tuollatavoin jotta huomioisit hänet. Naiset tekee tota kun kokee ettei saa kotona mieheltään riittävästi huomiota.

Vierailija
4/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, sillä emme ole läheisiä työkavereita. Ap

Vierailija
5/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, sillä emme ole läheisiä työkavereita. Ap

Nainen saattaa selittää käytöstään itselleen ettei siinä ole tehnyt mitään väärää kun käy tykkäilemässä somejulkaisujasi. Ei uskalla tulla jutulle oikeassa elämässä kun kokis liikkuvansa vaarallisilla vesillä.

Vierailija
6/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkäilen järjestäen kaikista fb päivityksistä mitä näen. (vaikken ihan oikeasti kovin paljon tykkäisikään, kohteliaisuussyistä ja tottumuksen vuoksi teen niin)

Enkä ole ihastunut yhteenkään fb kaveriini.

Vierailija
7/7 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäilee samanlailla muiden työkavereiden jutuista niin tuskin sillä on merkitystä että tykkää myös sinun julkaisuista.

Itse saatan joskus menettää kavereiden julkaisuja, jolloin kaikkea ei tykkää mutta luulen että jokainen ystävä huomaa että hänen julkaisu on sama kuin kaverin.

Somen paras asia on juuri tuo että näet miten toinen ajattelee ja sitä kautta oppii tuntemaan muita, vaikkei työpaikalla pyörisi lähellä.

Oma työpaikka on sellainen että siellä ihmiset tylsistyy ja alkaa jopa kehittää kolmiodraamaa ihmisien välillä, joten kaukana pysyminen on fiksua.