Kehittäkää mulle suunnitelma, jolla voin päästä treffeille ihastukseni kanssa
Olen niin ujo, että tarvin apua.
Tilanne on tämä: Olen samassa liikuntaharrastuksessa miehen kanssa. Hän hakeutuu usein parikseni ja juttelee paljon mun kanssa. Sanoo kohteliaisuuksia tekemisistäni ja on maininnut muutamia kertoja että on seuraillut mun tekemisiä harrastuksessa, esim. että näin sut tekemässä jotain tietyllä tavalla. Tarjoutui kerran hieromaan mun kipeää niskaa.
Laittaa joskus harrastukseen liittyen meilejä, joissa käyttää nimeäni usein ja on hyvin iloisen oloinen nähdessään minut, hymyilee, vaikka on muuten hieman totisempi tapaus.
Näiden perusteella oletan, että voisi olla kiinnostunut. En tiedä seurusteleeko, mutta fb:ssä ei näy tyttöystävää. Olen itse vapaa.
Mitä teen, jotta hän ymmärtäisi kiinnostukseni ja mahdollisesti pyytäisi ulos? Suoraan pyytämistä en uskalla tehdä, koska pelkään pakkeja ja en varmaan enää kehtaisi mennä harrastukseen sen jälkeen.
Kommentit (6)
En ole edes uskaltanut pyytää häntä FB-kaveriksi, en halua, että hän tuntee olonsa kiusaantuneeksi.
Joskus laitoin meiliin jotain hieman harrastuasioiden ohi, mutta siihen ei oikein tullut vastakaikua. Siksi pieni olettamus on että en ehkä kiinnosta tai sitten hän onkin varattu. Ja olemme +40v molemmat.
En tosiaan halua pilata harrastuksen tunnelmaa, koska ennen muuta hänen kanssaan on kiva urheilla. Mutta olen niin ihastunut myös.
t. ap
Kyllä pallo on sinulla. Mies tehnyt jo tuttavuutta. Pyydä facekaveriksi heti!
Huiii, pyytäisinkö...olen kyllä miettinyt sitä. Hän on tavallaan apuohjaajana siinä harrastuksesa ja mietin jos hän on ystävällinen vain asemansa takia ja pyytäminen on liian tungettelevaa...apua, miksi pitää olla näin vaikeaa! Ymmärrätte varmaan, että tuo harrastusaspekti tekee tästä hankalaa, muuten voisin ottaa riskejä kyllä. En halua piltata tunnelmaa ja omaa tai hänen iloa harrastaa.
Itse pyytäisin meilillä johonkin yhteiseen vapaa-ajan aktiviteettiin, mitä voit menettääkään? Harmittaa myöhemmin jos et tee mitään.
ja kiitos kun vastattee teiniksi taantuneelle 40-v:lle! :)
Facen kautta pyyntö. Mitään noloa ei ole, jos pakit tulee sen vuoksi, että on jo tyttis. Mies on vain hyvillään.