Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako tuo Lidlin viikon tarjous että kaikki yli 25€ maksavat saa ilmatteksi

Vierailija
13.03.2018 |

??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itse otin koko myymälän

Vierailija
2/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olet oppinut prosenttilaskut tosi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostostesi loppusumma ylittää 25 euroa saat koko summasta 10 pros alennusta. jos ostat 30 eurolla saat 3 euroa alennusta.

Vierailija
4/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita. Vähintään 25 euroa maksavista ostoksista saa 10 % alennusta. Säästin juuri 5,52 euroa! Ostin sillä 2 tölkkiä olutta Lidlistä.

Vierailija
5/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mutta voithan yrittää.

Vierailija
6/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun ostostesi loppusumma ylittää 25 euroa saat koko summasta 10 pros alennusta. jos ostat 30 eurolla saat 3 euroa alennusta.

Älä! Ihanko totta;D

Vierailija
7/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin iloisesti hymyilevän kassaneidin. Oikein mukava neiti.

M33

Vierailija
8/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just Lidukasta. Edelläni oli asiakas, jonka ostokset maksoivat 24,20€. Kassa ehdotti, että nainen ostaisi jotain pastilleja tms, jotta saisi 25€ rajan rikki ja saisi sitten 10% alennuksen eli sen n. 2,5€. No, asiakas lähti tietysti kiireesti karkkihyllylle ja koko jono tietysti odotteli. Nainen juoksi kahden karkkipussin kanssa takaisin. "Riittääköhän nää nyt..?" Karkit maksoivat vähän yli kaksi euroa, ja nainen sai sen parin euron alennuksensa. En sitten tiedä kannattiko tuo ihan oikeesti..

Vierailija
9/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin Tampereella sain 42 euron ostokset ilmaiseksi kun näytin kirjastokorttiani. Myös työkaveri sain 28,40 maksavat ruokatarvikkeet ilmaiseksi näytettyään kalastuskorttia.

Vierailija
10/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otin iloisesti hymyilevän kassaneidin. Oikein mukava neiti.

M33

Minä olisin halunnut pihasta ostoskärrykatoksen, mutta siinä vaiheessa henkilökunta tuli sanomaan että ei saa ottaa :(

Vierailija
11/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, eli tosiaan, jos kertaostosmäärä on yli 25 euroa, niin siitä saa mitä tahansa korttia näyttämällä kassalla suoraan 10% alennuksen. Ja Lidlin sivuilla kerrotaan poikkeukset.

Itse aion tehdä täsmähyökkäykset, eli kävin jo hakemassa jo alennettuja kasviksia ja muita kasviksia ensin sillä (tai vähän yli) 25:llä. Kun tarjouslehdessä on omia suosikkejani, niin enimmäkseen niitä seuraavalla kerralla. Ja kolmannella kerralla vielä lisää kalaa/lihaa, maitotuotteita ja kasviksia.

Säästetyllä summalla sitten vaikka kulutustavaraa Lidlistä...:)

Vierailija
12/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin just Lidukasta. Edelläni oli asiakas, jonka ostokset maksoivat 24,20€. Kassa ehdotti, että nainen ostaisi jotain pastilleja tms, jotta saisi 25€ rajan rikki ja saisi sitten 10% alennuksen eli sen n. 2,5€. No, asiakas lähti tietysti kiireesti karkkihyllylle ja koko jono tietysti odotteli. Nainen juoksi kahden karkkipussin kanssa takaisin. "Riittääköhän nää nyt..?" Karkit maksoivat vähän yli kaksi euroa, ja nainen sai sen parin euron alennuksensa. En sitten tiedä kannattiko tuo ihan oikeesti..

tottakai tuo kannatti, sai ilmaiset karkit + ylimääräistä jäi säästöön, hulluhan tuon jättäisi käyttämättä!

Vierailija
13/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan toi on voimassA?

Vierailija
14/15 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kauan toi on voimassA?

käsittääkseni koko tämän viikon

Vierailija
15/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tottakai tuo kannatti, sai ilmaiset karkit + ylimääräistä jäi säästöön, hulluhan tuon jättäisi käyttämättä!

Eihän se niitä karkkeja alunperin halunnutkaan. Muista ostoksista maksoi suurinpiirtein saman verran kuin ilman alennusta, karkit (joita ei halunnut) vaan sai kaupan päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi