Tarkoittaako tuo Lidlin viikon tarjous että kaikki yli 25€ maksavat saa ilmatteksi
Kommentit (15)
Joo. Olet oppinut prosenttilaskut tosi hyvin.
kun ostostesi loppusumma ylittää 25 euroa saat koko summasta 10 pros alennusta. jos ostat 30 eurolla saat 3 euroa alennusta.
Ei tarkoita. Vähintään 25 euroa maksavista ostoksista saa 10 % alennusta. Säästin juuri 5,52 euroa! Ostin sillä 2 tölkkiä olutta Lidlistä.
Vierailija kirjoitti:
kun ostostesi loppusumma ylittää 25 euroa saat koko summasta 10 pros alennusta. jos ostat 30 eurolla saat 3 euroa alennusta.
Älä! Ihanko totta;D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, itse otin koko myymälän
Minä otin iloisesti hymyilevän kassaneidin. Oikein mukava neiti.
M33
Tulin just Lidukasta. Edelläni oli asiakas, jonka ostokset maksoivat 24,20€. Kassa ehdotti, että nainen ostaisi jotain pastilleja tms, jotta saisi 25€ rajan rikki ja saisi sitten 10% alennuksen eli sen n. 2,5€. No, asiakas lähti tietysti kiireesti karkkihyllylle ja koko jono tietysti odotteli. Nainen juoksi kahden karkkipussin kanssa takaisin. "Riittääköhän nää nyt..?" Karkit maksoivat vähän yli kaksi euroa, ja nainen sai sen parin euron alennuksensa. En sitten tiedä kannattiko tuo ihan oikeesti..
Kyllä ainakin Tampereella sain 42 euron ostokset ilmaiseksi kun näytin kirjastokorttiani. Myös työkaveri sain 28,40 maksavat ruokatarvikkeet ilmaiseksi näytettyään kalastuskorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otin iloisesti hymyilevän kassaneidin. Oikein mukava neiti.
M33
Minä olisin halunnut pihasta ostoskärrykatoksen, mutta siinä vaiheessa henkilökunta tuli sanomaan että ei saa ottaa :(
No joo, eli tosiaan, jos kertaostosmäärä on yli 25 euroa, niin siitä saa mitä tahansa korttia näyttämällä kassalla suoraan 10% alennuksen. Ja Lidlin sivuilla kerrotaan poikkeukset.
Itse aion tehdä täsmähyökkäykset, eli kävin jo hakemassa jo alennettuja kasviksia ja muita kasviksia ensin sillä (tai vähän yli) 25:llä. Kun tarjouslehdessä on omia suosikkejani, niin enimmäkseen niitä seuraavalla kerralla. Ja kolmannella kerralla vielä lisää kalaa/lihaa, maitotuotteita ja kasviksia.
Säästetyllä summalla sitten vaikka kulutustavaraa Lidlistä...:)
Vierailija kirjoitti:
Tulin just Lidukasta. Edelläni oli asiakas, jonka ostokset maksoivat 24,20€. Kassa ehdotti, että nainen ostaisi jotain pastilleja tms, jotta saisi 25€ rajan rikki ja saisi sitten 10% alennuksen eli sen n. 2,5€. No, asiakas lähti tietysti kiireesti karkkihyllylle ja koko jono tietysti odotteli. Nainen juoksi kahden karkkipussin kanssa takaisin. "Riittääköhän nää nyt..?" Karkit maksoivat vähän yli kaksi euroa, ja nainen sai sen parin euron alennuksensa. En sitten tiedä kannattiko tuo ihan oikeesti..
tottakai tuo kannatti, sai ilmaiset karkit + ylimääräistä jäi säästöön, hulluhan tuon jättäisi käyttämättä!
Vierailija kirjoitti:
kauan toi on voimassA?
käsittääkseni koko tämän viikon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tottakai tuo kannatti, sai ilmaiset karkit + ylimääräistä jäi säästöön, hulluhan tuon jättäisi käyttämättä!
Eihän se niitä karkkeja alunperin halunnutkaan. Muista ostoksista maksoi suurinpiirtein saman verran kuin ilman alennusta, karkit (joita ei halunnut) vaan sai kaupan päälle.