Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko poliisi tai järjestyksenvalvoja mielestäsi vakavasti otettava, jos hänellä on naama paksun pakkelin peitossa?

Vierailija
13.03.2018 |

Voiko pakkelinaamaista poliisia tai järjestyksenvalvojaa ottaa vakavasti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan lähteä ihan siitä, että kukaan, ammattiin tai statukseen katsomatta, ei ole vakavasti otettava, jos tällä on naama paksun pakkelin peitossa.

Pois lukien tietysti he, joilla se kuuluu ammattiin, klovnit yms.

Vierailija
2/10 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin poliisin auktroiteettiin vaikuttaa enemmän se että rinnassa lukee poliisi ja virkamerkki on taskussa, kun se miltä poliisi näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaah...riippuu siitä, kumpi sukupuoli kyseessä...

Vierailija
4/10 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se mitä naamassa on vaikuttaa siihen kuinka hyvä on työssään, mutta on se vähän erikoista jos esim. tälläytyy voimakkaasti ja käyttää jotain ripsienpidennyksiä. Tai jotenkin en vain osaa yhdistää ammattiin

Vierailija
5/10 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
6/10 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin poliisin auktroiteettiin vaikuttaa enemmän se että rinnassa lukee poliisi ja virkamerkki on taskussa, kun se miltä poliisi näyttää.

Tuli vaan mieleen kysyä tällaista kun eräässä toisessa ketjussa mammat olivat sitä mieltä , että Pihla Viitala ei sovi rikostutkijaksi nättityttöstailauksensa takia.

Ap

Vierailija
7/10 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen kysyä tällaista kun eräässä toisessa ketjussa mammat olivat sitä mieltä , että Pihla Viitala ei sovi rikostutkijaksi nättityttöstailauksensa takia.

Ap

Vierailija
8/10 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on klovnimaski päällä, niin ei se ole mitenkään vakavasti otettava ja/ tai luottamuta herättävä auktoriteetti. Tosi noloa. Nauramiseksihan se menee. :D

Vierailija
9/10 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin auktoriteettiin vaikuttaa enempi se, että liikkuvat ulkona paljain päin.

Erittäin ikävän näköistä, kun virka-asu ei ole puettu täydellisesti päälle.

Vierailija
10/10 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei.. Oon joskus nähny sellasen naispoliisin jol oli jotku blondit pidennykset ja meikkii aika paljon.. Mut muuten ei ollu mikää erityisen naisellinen.. En nähny mtn syytä olla ottamatta vakavasti mut jos se olis viel lisäks ollu joku lyhyt, naisellinen nii en ois ottanu ehk nii vakavasti mut tost välitty sellanen mielikuva et se on vakuuttava. :DD