Onko sinkkumies turn-off?
Vai miksi sinkun on näin vaikea saada naista, sen sijaan varatuilla miehillä näyttää olevan vientiä.
Kommentit (9)
Ehkä selitys löytyy osittain tuosta "bachelor on tavisten tavis"-ketjusta.
Jos tuo mies on vain tavis niin mitä tsänssejä meillä ei-taviksilla on..
Minulle taas iskemään tullut varattu mies on totaali turn off. En voisi IKINÄ kuvitella mitään miehen kanssa, jonka tiedän olevan varattu. Vihaan pettämistä, minua on petetty.
Sulta puuttuu naisten hyväksyntäleima. Jossain väitettiin, että naisten mielestä varatut miehet ovat parempia koska heidät joku toinen nainen on testannut ja huomannut hyväksi. Lisäksi tulee mukaan tietty kilpailuhenkinen eli olenko viehättävämpi kuin tuo toinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas iskemään tullut varattu mies on totaali turn off. En voisi IKINÄ kuvitella mitään miehen kanssa, jonka tiedän olevan varattu. Vihaan pettämistä, minua on petetty.
Olet ihana. Mulla on siis mahdollisuuksia. Ehkä törmään joskus sinunlaiseesi naiseen.
Petetty sinkkumies.
Vierailija kirjoitti:
No katsos toisin kuin täällä väitetään, naiset pitävät laajalti eri tyyppisistä miehistä. Yleensä nämä miehet ovat jopa erilaisia, mitä miehet pitävät komeina. Mun mielestä se bachelorbon puistattavan vastenmielisen näköinen. Sorry vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katsos toisin kuin täällä väitetään, naiset pitävät laajalti eri tyyppisistä miehistä. Yleensä nämä miehet ovat jopa erilaisia, mitä miehet pitävät komeina. Mun mielestä se bachelorbon puistattavan vastenmielisen näköinen. Sorry vaan.
Bachelor Joni Lindlöf on stailattu ohjelmaa varten tuon näköisesti. Normaalist Lindlöf ei oanosta ulkonäkäönsä vaan viihtyy mieluummin pieruverkkareissa ja t-paidassa.
Välissä kyllä vähän tuntuu siltä