Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku joskus tunnistanut palstalla jonkun tuttunsa?

Vierailija
12.03.2018 |

Pakko kysyä, koska itselleni kävi näin eilen. Tai ainakin vahvasti tuntuu siltä. :D
Tämä on ihan kamalaa enkä uskalla varmaan enää puhua koko tyypille yhtään mitään, koska luultavasti hänkin tunnisti minut.
Vertaistukea tarvitaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ehkä käynyt niin, että olen keskustellut täällä erään henkilön kanssa ja sitten tavannut hänet myöhemmin elämässä. Keskustelimme täällä moottoripyöräilystä, ja myöhemmin tapasin henkilön, joka kertoi saman asian samalla tavalla. Voi olla sattumaakin, mutta voi olla, että ei! 

Vierailija
2/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut ja mut on tunnistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, koska itselleni kävi näin eilen. Tai ainakin vahvasti tuntuu siltä. :D

Tämä on ihan kamalaa enkä uskalla varmaan enää puhua koko tyypille yhtään mitään, koska luultavasti hänkin tunnisti minut.

Vertaistukea tarvitaan.

Mitäs kamalaa muka siinä on?

Vierailija
4/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. 

Vierailija
5/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari olen tunnustanut.

Vierailija
6/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ja sen verran vähän seuraan kirjoittelua täällä, että enpä taitaisi ketään tunnistaakaan. Lisäksi epäilen, että tuttavapiiristäni vain minä olen niin tollo, että roikun edes ajoittain täällä :D

Vierailija
7/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen M30 ja latinoa kuntosalilla. Se on hot 😍

Vierailija
8/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva epäily on tullut pari kertaa, kerran jutuista ja kerran kirjoitustyylistä&sanonnoista.

Vierailija
9/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

um**t lähtee heti poistoon...

Vierailija
10/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu että mut tunnistettiin, vaikka kerroin anonyymiyden suojaksi vähän muunneltua totuutta ja muutin kirjoitustyyliä. Joku parka on joutunut varmaan vakuuttelemaan oikeassa elämässä että ei ihan oikeasti käy aihe vapaalla :D

Vierailija
11/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minua hävettää tämä siksi, että tuo luultavasti tuttu tuli vastaan tuolla seksipalstalla. Siksi hävettää.

Ap

Vierailija
12/12 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaistukea tarvitaan.

Mitäs kamalaa muka siinä on?

Niinpä, mä olen monelle kertonut roikkuvani vauviksella. Täällä on välillä ihan parhaat jutut. Onko muuten tietoa miten sille imuripojalle kävi? Toivottavasti selvisi ilman vammoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme