Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset on sisimmässään yleensä oikeesti ihan kivoja!

Vierailija
11.03.2018 |

Yleensä sitä ajattelee monista ihmisistä huonoa, mutta oikeasti ihmiset onkin pääosin ihan kivoja. Loppujen lopuksi me ollaan pääosin tosi samanlaisia kaikki samoine ajatuksineen. Mullakin on ollu lukuisia ihmisiä kohtaan ennakkoluuloja tai sitten töissä tavannut inhottavan oloisia ihmisiä, mutta myöhemmin olen voinut todeta olleeni väärässä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan ihmiset on sisältä yksiä p*skoja. Kaikki välittävät loppupeleissä vaan itsestään ja työntävät toiset junan alle.

Vierailija
2/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastihan ihmiset on sisältä yksiä p*skoja. Kaikki välittävät loppupeleissä vaan itsestään ja työntävät toiset junan alle.

EI ole totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kommentti on viisas ja kaunis ajatus!

Vierailija
4/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI ole totta.

Ei saa olla totta.

Vierailija
5/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joskus käynyt niin, etten vaan ole tykännyt jostain ihmisestä ollenkaan. Joskus vuosien jälkeen olen joutunut sitten tekemisiin enemmän sen ihmisen kanssa, ja huomannut sen olevankin ihan mukava, jopa tosi mukava ihminen jolla on paljon samoja ajatuksia minun kanssani. Esim. Työympäristöissä on paljon näitä tapauksia.

Vierailija
6/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on.  Ainakin suurin osa. 

Vierailija
7/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa kyllä jotain perää.

Vierailija
8/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI ole totta.

Ja kuitenkin ihmisiä tapetaan, kidutetaan, raiskataan ja kiusataan joka päivä. Tai ollaan muuten vaan ääliöitä esimerkiksi jäämällä seisomaan johonkin pieneen oviaukkoon tai jättämällä täydessä bussissa laukkunsa toiselle penkille.

Vierailija
9/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne varmaan alunperin olleet kivoja, ennenkuin ovat katkeroituneet, elämäänsä kyllästyneet, unelmansa menettäneet ja jääräpäistyneet. Sellaisten kanssa ei vaan jaksa säätää. Liian raskasta.

Vierailija
10/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ulkoapäin "kovat" ihmiset on sisältä tosi kilttejä, empaattisia ja herkkiä ihmisiä. Olen tavannut lukuisia tällaisia tapauksia. Kyllä mäkin uskon, että kaikki on oikeasti sisimmässään ihan kivoja ihmisiä.

Vierailija
11/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ulkoapäin "kovat" ihmiset on sisältä tosi kilttejä, empaattisia ja herkkiä ihmisiä. Olen tavannut lukuisia tällaisia tapauksia. Kyllä mäkin uskon, että kaikki on oikeasti sisimmässään ihan kivoja ihmisiä.

Mä oon tällane.

M36

Vierailija
12/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vihastuttavista aloituksista täällä saisi ihan eri vastaanoton, jos saman jutun kertoisikin joku kaveri oikeassa elämässä.

Vierailija
13/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan

Vierailija
14/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul menee niin päin et uskon hyvää ja sit petyn.

Vierailija
15/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka stanan lapsellinen ihminen voi olla? Kyllä joidenkin typeryys ylittää kaikki kuvittelukyvyn rajat. Ei voi muuta todeta. Mutta usko sä vaan noin jos se sua jotenkin helpottaa.

Vierailija
16/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on vetovoiman laki : positiivisuus vetää puoleensa positiivisuutta ja negatiivisyys negatiivisuutta.

Vierailija
17/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätavallinen aloitus av:lla. 

Vierailija
18/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin uskon näin. Omalla kohdalla vaan joutunut pettymään liian monia kertoja ja sitten luottamuksen palauttaminen on haasteellista.

Vierailija
19/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI ole totta.

Ja kuitenkin ihmisiä tapetaan, kidutetaan, raiskataan ja kiusataan joka päivä. Tai ollaan muuten vaan ääliöitä esimerkiksi jäämällä seisomaan johonkin pieneen oviaukkoon tai jättämällä täydessä bussissa laukkunsa toiselle penkille.

Ap sanookin että pääosin ihmiset ovat kivoja. Ei väitä, että kaikki maailman ihmiset.

Olen ap:n kanssa samaa mieltä.

T. En ole ap, kirjoitin myös kommentin nro 3

Vierailija
20/20 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmiset on sisimmässään yleensä oikeesti ihan kivoja! "

Siis syvällä sisimmässään, syvällä, syvällä, syvällä, hyvin syvällä, niin syvällä ettei sieltä mitään näy pinnalle.