Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteinen asuntolaina, voiko mies pantata asunnon

Vierailija
10.03.2018 |

Jos otan yhteisen asp-lainan miehen kanssa, onko teoreettisesti mahdollista, että mies jollain tapaa "panttaisi" asunnon tietämättäni, esim. käyttäisi sitä jonkin muun lainan vakuutena? Onko se mahdollista? Miehellä 10 vuotta sitten peliriippuvuus, tästä päässyt täysin irti, mutta olen yltiövarovainen. Olemme siis olleet nämä kaikki 10v yhdessä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman osuutensa voi hävittää velaksi mutta ei sinun osuutta.

Vierailija
2/3 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otan yhteisen asp-lainan miehen kanssa, onko teoreettisesti mahdollista, että mies jollain tapaa "panttaisi" asunnon tietämättäni, esim. käyttäisi sitä jonkin muun lainan vakuutena? Onko se mahdollista? Miehellä 10 vuotta sitten peliriippuvuus, tästä päässyt täysin irti, mutta olen yltiövarovainen. Olemme siis olleet nämä kaikki 10v yhdessä.

Jos tekee noin, pankkivirkailija tekee virheen. Mun mies käytti asuntoa ihan pienen veljelleen takaaman remonttilainan vakuutena, eikä onnistunut ilman mun allekirjoituksia. Piti käydä ihan paikan päällä ja kun olen vielä kulkenut arkisin siihen aikaan eri paikkakunnalla töissä, niin asiassa oli melkoinen järjestely. Mutta ei todellakaan onnistunut minun tietämättäni. No se laina on maksettu ja asunto myyty. En ollut kyllä yhtään mielissäni tuosta, mutta suostuin sitten aika pitkin hampain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Ja asunto menee sen tedän lainanne pantiksi, joten lainaa pitää maksaa reilusti ennenkuin vakuuksia vapautuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme