Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme mua vaivaa :D

Vierailija
10.03.2018 |

Olen 19v tyttö ja aina, kun näen lapsia mainoksissa tai vaikka kaupungilla, mulla tulee kyyneleet silmiin ja alkaa itkettää.
Etenkin tuo uusi automainos, jossa nuo lapset jäävät ihastelemaan noita hienompia autoja ja se yksi auto pysähtyy kun poika jää haaveillen tuijottamaan sitä hienompaa autoa. Myös vauvat itkettää aina. En pidä itseäni mitenkään hulluna enkä edes haluaisi lapsia itselleni. Onko tämä normaalia? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tunteellinen ihminen. Ei siinä ole mitään pahaa, saa liikuttua jos liikuttaa. :)

Vierailija
2/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtuu sama kun näen ikäihmisiä. Jotenkin se hauraus mitä todella ikääntyneissä on, liikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu vanhusten kanssa. <3 Ja eläinten.

Mutta erityisesti tuo automainos, se on vaan niin koskettava. Myös nuo pikkulapset äsken Putouksessa liikutti. :D

Ap

Vierailija
4/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mulle tulee pala kurkkuun kun näen päiväkotiletkan kaupungilla. Olen myös ihmetellyt, että mikä mua vaivaa.

Vierailija
5/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika tunteellisuus rajoitti elämääni pitkään. Kerran kun taas itkin, mies totesi että - siinä sitä taas vittu värnytään- En ole juuri sen jälkeen itkeskellyt 😁! Elämä on helpompaa näin, joka asiaa ei tarvitse märehtiä ja itkeä. Elämä ei aina ole helppoa!

Vierailija
6/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:"D Itken itse aina piilossa, en kehtaa muiden nähden. Eräänä päivänä katsoin myös videon, jossa Vanhanen kertoi änkytyksestään ja sille itkin myös ihan turhan paljon...toisaalta tuli omat lapsuusmuistot mieleen kun itse änkytin pahasti ja siinä huomauteltiin.

Ei edes liity menkkoihin tai mihinkään sellaiseen, tätä tapahtuu niin usein. 😂

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi