Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko elämäni ajan nähnyt pelkkiä painajaisunia

Vierailija
10.03.2018 |

Kaikki näkemäni unet ovat aina olleet painajaisunia. En ole koskaan nähnyt mitään muita unia.

- Minut yritetään tappaa (kerran on onnistuttukin)
- Minun on valittava yksi perheenjäsenistäni tapettavaksi, jotta muu perhe saa jäädä eloon
- Minulla on hengenvaarallinen sairaus
- Lemmikkieläimeni sairastuu tai on muussa hengenvaarassa
- Joku perheenjäsenistäni kuolee

Tuossa luettelin muutaman unieni pääperiaatteen, joiden ympärille unet kietoutuvat. Eri versioita on paljon.

Viime yönä olin hotellissa. Hotellihuoneessani oli takka ja sauna. Minun oli jostain syystä pakko laittaa tuli jompaankumpaan. En tehnyt sitä huvikseni, vaan oli jokin syy (en muista enää mikä), miksi minun oli pakko tehdä niin. Normaalisti en uskalla polttaa edes kynttilöitä, koska pelkään tulipaloa. Unessa pelkäsin, etten osaa avata ja sulkea peltiä oikeassa kohdassa, vaan saan häkämyrkytyksen. Yritin googlettaa netistä neuvoja kannettavallani, mutta netti toimi jostain syystä liian huonosti ja hitaasti. Sitten vesilasi kaatui tietokoneen päälle, ja kone hajosi. Yritin soittaa jollekin ystävälleni, ja kysyä häneltä peltien avaamisesta ja sulkemisesta, mutta puhelinkaan ei toiminut.

Sitten avasin oven käytävään, jotta en kuolisi mahdolliseen häkään. Viereiseen hotellihuoneeseen oli juuri menossa nuori poika/mies, ei vielä välttämättä täysi-ikäinenkään. Hän huomasi minut, yhtäkkiä jostain ilmestyi iso lauma hänen kavereitaan. Koko joukko syöksyi huoneeseeni ja alkoi hajottaa tavaroita ja huonetta. Lemmikkini olivat onneksi piilossa sängyn alla. Toivoin, etteivät hyökkääjät löytäisi niitä. Lopulta kuitenkin sain napattua lemmikit mukaani, ja pakenimme alakertaan hotellin vastaanottoon. Hotelli sijaitsi USA:ssa, joten minun oli puhuttava englantia. Puhun englantia huonosti, mutta jotenkin yritin selvittää asiaani. Hotellin henkilökunta ei auttanut minua mitenkään. Sitten paikalle tuli suomea osaava matkaopas. Hänkään ei auttanut minua, vaikka kerroin hänelle tilanteestani.

En muista unen loppuosaa enää tarkasti. Aamulla muistin sen paremmin. Muistaakseni poliisikin saapui paikalle, mutta hekään eivät auttaneet minua. Muistaakseni poliisi ja hotellin henkilökunta alkoivat vainoamaan minua, ja minun oli piileskeltävä heiltä hotellissa. Vaikka en loppuosaa tarkasti muistakaan, muistan sen uhkaavan tunnelman, ja sen että kaikki olivat minua vastaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä