Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lyhytjalkainen ja pitkäselkäinen nainen olla kaunis?

Vierailija
10.03.2018 |

Saa perustella ja linkata esimerkkikuvia :)

Voiko lyhytjalkainen ja pitkäselkäinen nainen olla kaunis?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus katsotaan yleensäkin kasvoista, eli kyllä voi olla.

Vierailija
2/8 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus katsotaan yleensäkin kasvoista, eli kyllä voi olla.

Tarkoitin enemmänkin kaunista vartaloa tai kokonaisvaltaista kauneutta, anteeksi epätarkka määritelmä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin! Aika harva piirre on sellainen, että se automaattisesti riittäisi tekemään kenestäkään rumaa tai kaunista, vaan monta asiaa vaikuttaa siihen miten viehättävältä vaikuttaa.

Vierailija
4/8 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos kun helpotatte mun itsetuntokriisiä!! :) Oon aina kokenut muuten olevani ihan nätti, mutta pitänyt lievää lyhytjalkaisuutta kaiken pilaavana piirteenä (en siis edes ole pahimmasta päästä).

Ap

Vierailija
5/8 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnustaudu nahkaiseen kissapukuun, reisisaappaisiin, koppalakkiin ja ruoska käteen niin palvon maatakin jalkojen allasi.

Vierailija
6/8 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan sellaisesta vähän sellainen lyhytkasvuisen vaikutelma, koska heillä on aina pitkä selkä ja lyhyet jalat.

Vierailija
7/8 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan sellaisesta vähän sellainen lyhytkasvuisen vaikutelma, koska heillä on aina pitkä selkä ja lyhyet jalat.

Ai silloinkin, jos pituutta on 175 cm?

Ap

Vierailija
8/8 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijätär Sharni Vinsonilla on mielestäni pituuteensa (~170 cm) nähden hieman pitempi selkä ja hieman lyhyemmät jalat, ja hänen kroppansa on mielestäni kaunis ja kauniimpi kuin useilla pitkäjalkaisilla ja lyhytselkäisillä naisilla. Toki mieltymääni saattaa vaikuttaa se, että itsellänikin on suhteellisesti vähän pitempi selkä ja lyhyemmät jalat. Liian lyhyt selkä sekä naisella että miehellä saattaa näyttää siltä, että selkä on jäänyt rakenteellisesti keskenkasvuiseksi tai lapsen selän mittoihin, ja ainoastaan jalat kasvaneet. Mun omat vähän lyhyemmät jalat taas saattaa näyttää joidenkin silmissä siltä, että mun jalat ois jääneet keskenkasvuisiksi :D. Itse mieltäisin pitempiselkäisen naisen itselleni sopivammaksi, jolloin olisi enemmän ns. kropallinen ''tasavertaisuuden'' tunne ja naisen pitemmässä selässä enemmän kaunista seksikästä pinta-alaa. Vaikee selittää, mutta makuasia.

Sharni-Vinson-22.jpg (2000×3000) (12thblog.com)

sharni_vinson_2983662.jpg (500×728) (googleusercontent.com)

1620x1080-421428811255.jpg (1200×800) (mamamia.com.au)