Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos miehesi tekisi näin?

Vierailija
10.03.2018 |

Mies valehtelee aamulla krapuloissaan lähtevänsä muualle ja lähteekin salaa juomaan toista päivää. Peruu yhteiset suunnitelmat. Soittaa kännissä ja kertoo totuuden, eikä ota sen jälkeen mitään yhteyttä. Pitää kuulemma kavereiden kanssa hauskaa baareissa, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ylireagoinko kun ahdistaa ja on todella pettynyt olo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin? Jättäisin heti. Yksi suhde alkoholistin kanssa riitti.

Vierailija
2/7 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi ikimaailmassa minkään baareissa käyvän känniääliön kanssa, hyi helvetti. En osaa edes kuvitella miestäni röhnöttämässä krapulassa sohvalla, päitä sitten lähtemässä uudelleen juomaan. Kertakaikkisen vastenmielinen ajatuskin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, että miten kännissä olen ollut, kun olen mennyt miehen kanssa naimisiin ja mitä on tapahtunut vaimolleni.

Vierailija
4/7 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oikeastaan ole alkoholisti. Tällaista tapahtuu ehkä kerran vuodessa. Asumme erillään. Enemmän mulla itselläni on ongelmia alkoholin kanssa.

Vierailija
5/7 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että mitä olen tehnyt väärin ja onko minusta jotenkin päässyt muodostumaan karmea feministinen keittiöjyrä, jos miehen tarvitsee salailla tekemisiään tuolla tavoin. Terveessä suhteessa voi silloin tällöin ihan hyvin lähteä vaikka krapulassa toista päivää pitämään hauskaa omien ystävien kanssa ilman, että sitä tarvitsee mitenkään salailla puolisolta. Jokainen joka on joskus bilettänyt tietää, että krapulapäivistä saattaa tulla usein hauskempi kuin edellisisestä eikä sitä krapulapäivää kovinkaan moni mies varsinaisesti HALUA viettää vaimon/tyttöystävän kanssa kotona etenkään jos tämä itse ei ole ollut hauskaa pitämässä. Se nyt vaan on niitä elämän tylsiä mutta tosia faktoja. Kyllä ihmisen pitää välillä saada elää kuin pellossa ja mennä ja tulla "miten huvittaa" tai edes sinnepäin. Tavallisen heteromiehen varsinkin.

Voi sen miehen toki mammafoorumien uusfeminististen ohjeiden pohjalta toimien yrittää kahlita sinne omaan kotiinsakin, tehdä sääntöjä kotiintuloajoista tai ainakin tuomita niin helvetisti. Se on nykyään ihan käsittämättömän yleistä ja avioerotilastot kertovat siitä omaa karua kieltään. Ei sellainen voi yleisesti ottaen toimia.

Vierailija
6/7 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin, ota tuostakin nyt sitten selvää? Ehkä te olette molemmat vaan naimisissa alkoholin kanssa ja elämään ei mahdu mitään parisuhdetta?? Ja jos mahtuisi niin millainen se olisi sitten?

Vierailija
7/7 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapahtuu harvoin, katsoisin läpi sormien. Jos on toistuvaa, eroaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme