Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tämä olla muuta kuin herpes?

Vierailija
10.03.2018 |

Minulle on nyt kolmesti tullut näppylä joka tupsahtaa häpyhuulen iholle kuin tyhjästä. Kolmen päivän kuluttua sitä vähän kirvelee ja sitten parissa päivässä katoaa. Kestää siis vajaan viikon. Viime viikolla tuli torstaina ja oli hävinnyt keskiviikkona, mutta eilen illalla tuli taas uusi. :( Näppylä ei siis ole kipeä eikä kutise yhtään, ainoastaan kolmena viimeisenä päivänä vähän kirvelee.

Olen yrittänyt puristaa mutta ei sitä voi puristaa eli ei ole finni. Varaan ajan gynelle heti maanantaina, mutta sitä odotellessa kysyn teiltä ja pyydän asiallisia vastauksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harrastanut seksiä ilman kumia?

Vierailija
2/11 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähiaikoina. Avioliitossa ollessani harrastin, mutta erosta on kolme vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi ei välttämättä suojaa herpekseltä.

Voi tarttua myös suuseksissä. 

Vierailija
4/11 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan mene sitä puristelemaan tai pian on herpes ties missä.

Vierailija
5/11 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vaan yritin puristaa kun en tiennyt onko finni.

Ap

Vierailija
6/11 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hsv1 koska on noin lievä.

Vierailija
7/11 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä vaan yritin puristaa kun en tiennyt onko finni.

Ap

Jos kosket näppyyn/rakkulaan, muista pestä kätesi hyvin. Älä koske kasvoihisi tai varsinkaan silmiisi.

Vierailija
8/11 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sen olen kyllä pitänyt huolen, että käteni olen pessyt saippualla aina kun kosken lähellekkään näppylää. Masentavaa... :(

Ap

Vierailija
9/11 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes.

Vierailija
10/11 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla herpes, ja jos on niin vaikuttaa onneksi lievältä.

Minä sain ns. huuliherpeksen genitaalialueellr ex-avopuolisoltani, KUN HÄN EI VAIVAUTUNUT MINULLE HERPEKSESTÄÄN KERTOMAAN. Kun asia tuli ilmi, hän väitti ettei herpes tartu kuin rakkulavaiheessa. Se ei pidä paikkaansa. Suuseksistä sen siis väkisinkin sain. Ja joo, en ollut nähnyt miehellä mitään herpesrakkulaa silloin alkuaikoina.

Olen edelleen todella vihainen ja varmaan katkerakin hänelle. Sain riesakseni lähes jatkuvan, normaalia runsaamman valkovuodon ja aika ajoin uusiutuvat rakkulat. Plus että kun sain nykyisen aviomieheni kanssa lapsen, olin aivan paniikissa kun yritin tarkkailla olotiloja, ettei herpes vaan olisi aktiivinen synnytyksen aikaan. Ja pelkäsin silti aivan hirveästi, että jotain vauvalle tapahtuu vaikka hoitohenkilökunta toppuutteli.

Psyykkiset vaikutukset ovat olleet paljon pahemmat kuin nämä fyysiset. Olen ollut aina vastuullinen enkä mikään seksihurjastelija. En osannut kuvitellakaan, että joku kuitenkin ihan ns. fiksu ihminen jättää tällaiset asiat kertomatta.

Että kiitti v*tusti vaan. Ja anteeksi avautuminen.

Vierailija
11/11 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi vittu teidän juttujanne!