Miten kestätte ohuita hiuksia naiset..
Monilla naisilla on todella surkea tukka. Omalla vaimolla on paksut ja hyvät hiukset..ihmetyttää nämä ohuthiyksiset naiset. Välillä oikein kummastelen sellaisia.
Kommentit (15)
No mitä vaihtoehtoja mielestäsi näillä naisilla on? Peruukki?🤣
Se pitää kestää vaan...
No pakko niitä on kestää. :D Yritän käyttää silikonittonia tuotteita ja syödä monipuolisesti sekä terveellisesti. Mutta geeneistä se nyt on enimmäkseen kiinni, tosin onneksi hiukseni eivät aivan ohuimmasta päästä ole.
Mä olen valinnut pitää ohuita hiuksia kun niitä voi aina paksuntaa halutessaan, mut paksuja ei voi ohentaa halutessaan. Ihan oma valintakysymys. Eiku...
Tärkeintä on mitä sen ohuen tai paksun tukan alla on. Tyhmää ja yksinkertaista ei kestä vaikka olis kummoinen reuhka kasvustoa.
No, trollihan tämä aloitus oli 0/5
Geeneille ei voi mitään. Miehelläni on tuuheat hiukset. Onneksi tytär on perinyt geeninsä isältään.
Vierailija kirjoitti:
Geeneille ei voi mitään. Miehelläni on tuuheat hiukset. Onneksi tytär on perinyt geeninsä isältään.
Voivat ohentua vanhempana. Mulla oli paksut hiukset teini-ikään asti, nyt ovat ihan samanlaiset kuin ohuthiuksisella isälläni. Äidillä on tosi paksu tukka edelleen seitsemänkymppisenä.
Surkuhupaisaa, että jollain olmilla on aikaa ja mielenkiintoa yrittää puoliväkisin vääntää tällaisia laimeita v*ttuilun aiheita.
Geenit. Ei voi mitään. Mutta lasteni isäksi valitsin oikein paksuhiyksisen, jotta lapseni eivät perisi samoja ominaisuuksia.
Yhtä hyvin voi kysyä, miten te miehet kestätte olla lyhyitä. Minun mieheni on 190 cm.
No en millään kestänytkään, niin leikkasin kaikki pois. Eipähän ahdista ohuet hiukset enää.
Ihminen voi elää ilman hiuksia, mutta aivot on hyvä olla (esim. ap).
Samalla tapaa kuin miehet kestävät kaljuuntumisen. Kuka mitenkin.