Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö työtön voi saada luottokorttia

Vierailija
10.03.2018 |

vaikka on rahaa tilillä 6000 euroa jatkuvasti? Siis kyse pariskunnasta, joista toinen töissä, mutta ei halua itse luottokorttia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyttöjen pitäisi saada luottokortti? Siis jos kyse alaikäisestä-

Vierailija
2/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kyllä, koska talous jatkuvasti tasapainossa, mihinkään hömppään ei rahoja tuhlata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyttöjen pitäisi saada luottokortti? Siis jos kyse alaikäisestä-

Ei ole alaikäisestä kyse, vaan keski-ikäisestä.

Vierailija
4/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on pankille yksilö. Ei ne puolison tulot tässä kohtaa auta. 

Vierailija
5/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi ja työkin pitää olla vakituinen. Opiskelijalle se sen sijaan myönnetään, itse hain Visan kun mulla oli 90 opintopistettä kasassa. Luottoraja on vain 1000€ mutta luulen sen riittävän mulle loppuelämäksi. Verkkomaksamiseen sitä lähinnä käytän, koska se on turvallisempaa. Hyvä kun tuli haettua, nyt en sitä enää saisi koska teen määräaikaisella työsopimuksella hommia ja palkkakin kelvollinen. Jotenkin hullua...

Vierailija
6/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi jos on tarpeeksi rikas. Tai tarpeeksi paljon vaikkapa pääomatuloja.

Vierailija
7/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisella on luottokortti ollut jo aikoja sitten, ei sellainen hae luottokorttia työttömäksi jäätyään, jos siis ylipäätään jää työttömäksi. 

Vierailija
8/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi ja työkin pitää olla vakituinen. Opiskelijalle se sen sijaan myönnetään, itse hain Visan kun mulla oli 90 opintopistettä kasassa. Luottoraja on vain 1000€ mutta luulen sen riittävän mulle loppuelämäksi. Verkkomaksamiseen sitä lähinnä käytän, koska se on turvallisempaa. Hyvä kun tuli haettua, nyt en sitä enää saisi koska teen määräaikaisella työsopimuksella hommia ja palkkakin kelvollinen. Jotenkin hullua...

Sanos muuta - enemmän kuin hullua!

Vierailija
9/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisella on luottokortti ollut jo aikoja sitten, ei sellainen hae luottokorttia työttömäksi jäätyään, jos siis ylipäätään jää työttömäksi. 

Voi hakea jotain uutta luottokorttia. Ei ole ollut esim. Diners Clubia ennestään mutta haluaa sen myöhemmin.

Vierailija
10/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hakea jotain uutta luottokorttia. Ei ole ollut esim. Diners Clubia ennestään mutta haluaa sen myöhemmin.

No joo, näin tietysti. :) 

Vierailija
11/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikka on rahaa tilillä 6000 euroa jatkuvasti? Siis kyse pariskunnasta, joista toinen töissä, mutta ei halua itse luottokorttia.

No normikansalaisen kohdalla tässä tulee toimia niin, että se joka on töissä ottaa itselleen sen luottokortin ja siihen liitetään rinnakkaiskortti sille joka ei ole töissä.

Vierailija
12/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollessamme Keski-Suomessa olimme molemmat töissä ja sain silloin luottokortinkin.

Kun sitten muutimme sieltä pääkaupunkiseudulle, olisimme halunneet asunnon ja autopaikan osakekirjat mukaamme sieltä tallelokerosta toiseen pankkiin tänne pääkaupunkiseudulle, mutta se ei onnistunut, koska en saanut vakihommaa, mies sai.

Nyt siis pitää riippua tuossa vanhassa keski-suomalaisessa pankissa, koska minulla ei ole vakihommia, enkä voi siksi saada luottokorttia lainkaan. On tämä jotenkin outoa, koska meillä on kuitenkin jatkuvasti tuolla tililla tuota saldoa vähintään tuo 6000 euroa.

Ap

Vierailija
13/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät ei yleensä saa luottokorttia, jollei puoliso sitten tienaa tosi paljon. Yhteiset tulot lasketaan.

Vierailija
14/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä luottokorttia hakea.

Vierailija
15/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No normikansalaisen kohdalla tässä tulee toimia niin, että se joka on töissä ottaa itselleen sen luottokortin ja siihen liitetään rinnakkaiskortti sille joka ei ole töissä.

Ei onnistunut meillä, koska pariskunnan tulot lasketaan yhteen - ja monessa pankissa on käyty.

Vierailija
16/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä luottokorttia hakea.

Turha hakea, koska heillä on tulorajat ja jos ei tienaa tarpeeksi, luottokorttia ei anneta pariskunnallekaan. Tämä koettu monessa pankissa, pahan mielen siitä vaan saa.

Vierailija
17/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat luottokortin? Maksa rahalla kun sitä kerran on.

Vierailija
18/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat luottokortin? Maksa rahalla kun sitä kerran on.

Ei ap: Joihinkin asioihin vaatii luottokortin, esim. hotellin varaamiseen. Visa Electronillakin se voi onnistua, mutta kyllä ainakin kerran on soitettu takaisin, että kortti ei kelvannut. Itse maksaisin mielelläni kaiken normaalisti rahalla, mutta kun luottokorttia vaan vaaditaan jossain. Luottokortti olisi hyvä olla varmuuden vuoksi ihan vain siksi, ettei tarvii stressata oman tavallisen pankkikortin riittämättömyyttä. Vaikka itsellä olisi tarpeeksi rahaa, niin silti se tavalline kortti ei välttämättä kelpaa.

En tiedä mitä vaikeuksia luottokortittomuus tuo ulkomaanmatkojen varauksiin, kun ei ole omaa kokemusta.

//Tuo hotelliasia kyllä järjestyi, mutta ylimääräistä säätöä se kuitenkin oli, että sieltä mulle soiteltiin takaisin. Jos olisi luottokortti, niin tuollaisista asioista ei tarvitse stressata eikä pyytää hotelleilta mitään "poikkeuskohtelua".

Vierailija
19/19 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotto=lainaa

Pankki haluaa että pystyt maksamaan lainasi takaisin.