Olenko ainoa joka pitää tuota Tanhupalloa fanittavina jotenkin yksinkertaisina?
En vaan tajua tuota suosiota mitä hahmon ympärillä liikkuu. Älytöntä.
Kommentit (17)
Ihan pikkuisen joo...ääneen en ikinä sanoisi tätä.
Söpö ja symppis hahmo joo, mutta ne vitsit on niin simppeleitä että ei enempää voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua tuota suosiota mitä hahmon ympärillä liikkuu. Älytöntä.
Jos et tajua, taidat olla liian yksinkertainen. Ne vitsit ei tosiaan ole monimutkaisia, eikä niiden tarvitsekaan olla.
Kerran katsoin ja siinä oli tarpeeksi. Yksinkertaiset ja tyhmähköt ihmiset yleensäkin seuraavat Putousta. Sehän on aivan ala-arvoinen viihdeohjelmaksi kutsuttu sekoilu.
Eikö nuo hahmot ole tarkoitettu lapsille?
Mä en todellakaan ota jotain Putousta niin vakavasti, että miettisin yhtään mitään ihmisestä joka "fanittaa" jotain putoushahmoa. En tiedä yhtäkään.
En suurinpiirtein katso koko sarjaa, nyt on pitkästä aikaa tullut katsottua pari jakso suurin piirtein. En mä fanita niistä yhtäkään, toi nyt on ehkä paras, kun muut on niin huonoja. Ei se hahmo nyt niin ihmeellinen ole, mutta se näyttelijä esittää sitä hyvin.
En edes tiedä muutamien vuosien hahmoja (onko koko ohjelmaa ollut?). Muistan sen munamiehen ja se oli samalla tavalla hauska kuin tanhupallo. Siinä arvostin sitä, että se näyttelijä pystyi olemaan sellaisessa asennossa.
Sinänsä ihan sama kuka jonkun tuollaisen voittaa. Ihan hyvä osata joskus olla ottamatta elämää niin kauhean vakavasti, että miettis jotain putoushahmoja ja erityisesti sitä, kuka mistäkin hahmosta tykkää ja mitä se ihmisestä kertoo.
Mun mielestä se on hurmaava. Just sellainen vähän ujo, mutta tomera pikkutyttö, joka puhuu siitä, mistä itse haluaa ja minkä itse kokee tärkeänä. En tosin ole kuin pari jaksoa katsonut, mutta molemmissa Tanhupallo oli ihana. 😚😊 Meillä on päiväkodissa näitä lapsia, joista mä tunnistan paljon Tanhupalloa.
Aika törkeetä olettaa, että mun 6 v on yksinkertainen.
Sairaalloisen lihava nainen ballerinapuvussa. Sehän huohottaa kävellessään. Kannattaisi tehdä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeetä olettaa, että mun 6 v on yksinkertainen.
Juntit ei tajua sarkasmia. Idea olikin siinä, että kukaan yli 6v ei putousta jaksa katsoa saati fanittaa.
Joo, ei yhtään sellanen älykäs ja ajattemaam pistävä kuin muut putous hahmot.
No siitä en tiedä, mutta hauska se ei ainakaan ole yhtään.
Mun alakouluikäiset lapset pitävät tanhupallosta ja huomasin myös, että heidän 5 v serkkunsa kuulosti ihan samalta puhuessaan reippaasti puhelimessa.
Pidän lapsellisena ja yksinkertaisena aikuista, joka puhuu fanittamisesta tai fanittaa yhtään mitään. Eiköhän nuo fanittamiset kuulu teini-ikään..
Itse pidän eräästä laulajasta todella paljon, mutta että ihan fanittaisin..
Hahmo ei oo kehittynyt yhtään, sitä naapurin timoa vaan jankkaa.
Periaatteessa asia on noin, mutta mitä vikaa on yksinkertaisuudessa ja lapsekkuudessa?