Vaihdoin puhelinoperaattorin uuteen Moi Mobiiliin. Vanha operaattori ei tehnyt minkäänlaista vastatarjousta.
Yleensä operaattoria vaihtaessa (kun puhelinnumero siirtyy) vanha operaattori esittää jonkunlaisen vastatarjouksen, jolla saisi asiakkaan pysymään jatkossakin. Nyt vanha operaattori ei edes yrittänytkään mitään vastatarjousta.
Ennen maksoin n. €20/kk, nyt €6/kk. Sopparin sisältö on käytännössä sama.
Kommentit (19)
Ihana kuulla, ettei aina yritetä jotenkin jujuttaa, vaan luovutetaan suosiolla.
Kai ne varmaan olettaa että se on niin surkee operaattori, että ihminen vaihtaa takaisin jossain vaiheessa. Ainakin minä kyllä epäilisin vaihtaa mihinkään johonki Moi-operaattoriin.
Vieläkö tuo Moi yrittää huijata asiakkaita vääristämällä käytetyn mobiilidatan määrää?
Pöh. Moi tuli mulle kalliimmaksi kuin Telian L. :(
Käytin vähän aikaa Moita. Sitten sain niin hyvän vastatarjouksen, että vaihdoin takaisin vanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne varmaan olettaa että se on niin surkee operaattori, että ihminen vaihtaa takaisin jossain vaiheessa. Ainakin minä kyllä epäilisin vaihtaa mihinkään johonki Moi-operaattoriin.
Moi toimii DNA:n verkossa. Hinnoittelu ei voisi yksinkertaisempi olla. Se on 6 euroa ja thats it.
En näkis mitään syytä mikä tuossa epäilyttäisi.
Itse vaihdoin DNAlta Moihin ja yrittivät DNAlta soittaa noin 1,5 kk liittymän vaihdon jälkeen. En vastannut.
Se on jollain kilpailuviraston päätöksellä kielletty markkinoimasta kun asiakas vaihtaa uuteen. Oliko joku 6 kk markkinointikielto. Käsittääkseni voit kyllä itse pyytää tarjousta.
Ehkä jotkut eläkeläiset ha/tai prepaid-kriminaalit yms joilla ei oo älypuhelinta, spotifyä yms tarttee tota moi liittymää. Mulla se ei toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi toimii DNA:n verkossa. Hinnoittelu ei voisi yksinkertaisempi olla. Se on 6 euroa ja thats it.
Ainakin aikaisemmin jos ylitit sen 4 gt:n rajan tuli lisäveloitus automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi on suomenromanien valinta :)
Vierailija kirjoitti:
Itse vaihdoin DNAlta Moihin ja yrittivät DNAlta soittaa noin 1,5 kk liittymän vaihdon jälkeen. En vastannut.
Mistä tiedät, että se oli juurikin DNA:n liittymäkauppias?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkut eläkeläiset ha/tai prepaid-kriminaalit yms joilla ei oo älypuhelinta, spotifyä yms tarttee tota moi liittymää. Mulla se ei toimisi.
Saahan tuohonkin rajattoman netin ja puheajan mutta hinta onkin sitten yhtä kallis kuin muillakin operaattoreilla.
Vieläkö noilla hoituu laskutus vain luottokortin kautta? Karsii luottotiedottomat kriminaalit pois.
On kyllä tippunut kolmasosaan mulla nuo puhelinlaskut. Hyvin on siis moi toiminut.
Olen itse juuri vaihtamassa moille ja entiseltä liittymältä on tullut viikon aikana kaksi viestiä, joissa pyydetään vielä miettimään ja ottamaan yhteyttä ja yksi puhelu, johon en vastannut (tarkistin numeron netistä). Vaihtoon syynä se, että kuukausimaksua korotettaisiin 18 eurosta 20:een. Kaksi vuotta sitten liittymän hinta oli vielä 15€/kk. Näihin hintoihin verrattuna moin 6€/kk vaikuttaa tosi hyvältä, etenkin näin opiskelijabudjetilla elävälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuusi euroahan on vain perusmaksu 4 gigasta kuussa. Sen päälle tulee lisähintaa jokaisesta puhelusta ja tekstiviestistä (ja datasta jos ylittää tuon 4 gigaa).
Vierailija kirjoitti:
Se on jollain kilpailuviraston päätöksellä kielletty markkinoimasta kun asiakas vaihtaa uuteen. Oliko joku 6 kk markkinointikielto. Käsittääkseni voit kyllä itse pyytää tarjousta.
Miksi tämmöinen järjettömyys? Tämähän on vastoin asiakkaan etua.
Minulle kävi niin, että sain Saunalahden kilpailijalta edullisemman tarjouksen. Kysyin kolmeen kertaan Saunalahdesta, olisiko heillä tarjota edullisempaa. Aina pahoiteltiin kohteliaasti, että ikävä kyllä ei ole. Sitten kun vaihto tuli, Saunalahdelta alettiin ruinata, että et kai ole tosissasi vaihtamassa - olipa uusi hinta mikä hyvänsä, me pystymme varmasti parempaan. Hirveä pommitus, ja lopulta sitten otin niihin yhteyttä, että lopettavat sen rumban. Joo, ei ollut tarjota parempaa.
Aika hankalahan se olisi lähteä markkinoimaan kallilimpaa liittymää, kun sitä ei kuitenkaan pysty millään kustannuksilla perustelemaan.