Miten saada enemmän seksiä parisuhteessa?
Vielä niin että mies ajattelisi että se on hänen ideansa ryhtyä hommiin. Että aloite 'tulisi' häneltä.
Mun alotteet ei kelpaa.
Kommentit (17)
Ei mitenkään, kokeiltu on vähän kaikkea.
Puhut miehelle nätisti, kehut että on komea. Koskettelet ja pussailet pitkin päivää. Annat hieronnan. Kuljet paljastavissa vaatteissa.
No mä vaihdoin. Edelliseen ei autanut mikään kun hän ei ollut sillä tavalla aktiivinen. Nykyään ei tarvi ku vihjaista niin saa niin paljon kuin haluaa, on innokas ja taitava. Molemmat ollaan rohkeita kokeilemaan kaikenlaista, joten on hyvin tyydyttävää, saa just sitä haluaa. Yhdessä ollaan oltu vuosia, ettei mitään alkuhuumaa ole. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Puhut miehelle nätisti, kehut että on komea. Koskettelet ja pussailet pitkin päivää. Annat hieronnan. Kuljet paljastavissa vaatteissa.
Mun kokemuksen mukaan parasta on semmoinen leikkimielinen, vähän tuhma flirtti. Nätisti puhumisessa ei kyllä oo mitään kiihottavaa. Ja kannattaa ehkä etsiä itsestään se oikea vire, mikään päälle liimattu viettelyklishee ei oo kovinkaan innostavaa. Vaikka riippuu kai miehestä, osa on haluttomia tai eivät ole kypsyneet seksuaalisesti kovinkaan hyvin.
Keskustelemalla asiasta miehen kanssa. Jos kommunikointi ei onnistu, jätä se.
Ei ole ainakaan meillä nuo yo 👆 vinkit auttaneet yhtään. Kun miehellä on alhainen lipido niin se on. Kaipaan aivan älyttömästi seksiä, mutta mies voisi elää varmasti täysin ilman. Muuten meillä menee hyvin, joten yritän elää asian kanssa.
Valitettavasti toista ei voi muuttaa. Joten jos et pärjää, on vaihdettava eroottisempaan mieheen.
Samaa mieltä kuin edellä: ei mitenkään.
Tuollaisessa suhteessa toinen on aina puutteessa ja miettii päänsä puhki mikä avuksi ja onko itsessä vikaa, kunnes lopulta kuitenkin turhautuu ja koko suhde hissukseen lörpähtää omaan mahdottomuuteensa.
Vierailija kirjoitti:
No mä vaihdoin. Edelliseen ei autanut mikään kun hän ei ollut sillä tavalla aktiivinen. Nykyään ei tarvi ku vihjaista niin saa niin paljon kuin haluaa, on innokas ja taitava. Molemmat ollaan rohkeita kokeilemaan kaikenlaista, joten on hyvin tyydyttävää, saa just sitä haluaa. Yhdessä ollaan oltu vuosia, ettei mitään alkuhuumaa ole. Arvostan.
Hienoa kuulla kokemuksestasi, että vaihtamalla todellakin parani elämänlaatu. 😊
Pari vinkkiä tulee mieleeni. Mä huolehdin henkilökohtaisesta hygieniastani. Pidän aina pimppini puhtaaksi pestynä ja posliinina. Käytän usein hyväntuoksuista hajuvettä tai bodyspraytä. Pesen hampaat aamuin illoin. Näytän raikkaalta. Kehun miestäni komeaksi tai kehun miten ihanan voimakkaat käset hänellä on. Mies tykkää kehumisesta.
Öisin nukun sängyssä aina alasti ihan siltä varalta, jos miestäni alkaa panettamaan, niin mä olen heti hänelle valmiina ja pimppi puhtaana odottamassa nautinnollista suuseksiä ja rakastelua.
Parisänkyymne vaihdoin tuplapeiton eli nukumme aina saman peiton alla iho ihoa vasten. Kun siinä sopivasti itseäni kiehnään nännit nöpöttäen miehen ihoa vasten tai pyöritän peppuani miehen kalua vasten, niin kyllä saan mieheni helposti haluamaan rakastella kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Pari vinkkiä tulee mieleeni. Mä huolehdin henkilökohtaisesta hygieniastani. Pidän aina pimppini puhtaaksi pestynä ja posliinina. Käytän usein hyväntuoksuista hajuvettä tai bodyspraytä. Pesen hampaat aamuin illoin. Näytän raikkaalta. Kehun miestäni komeaksi tai kehun miten ihanan voimakkaat käset hänellä on. Mies tykkää kehumisesta.
Öisin nukun sängyssä aina alasti ihan siltä varalta, jos miestäni alkaa panettamaan, niin mä olen heti hänelle valmiina ja pimppi puhtaana odottamassa nautinnollista suuseksiä ja rakastelua.
Parisänkyymne vaihdoin tuplapeiton eli nukumme aina saman peiton alla iho ihoa vasten. Kun siinä sopivasti itseäni kiehnään nännit nöpöttäen miehen ihoa vasten tai pyöritän peppuani miehen kalua vasten, niin kyllä saan mieheni helposti haluamaan rakastella kanssani.
Kiva kokemus enkä halua loukata mitenkään, mutta kyllä minulla ja uskoakseni useimmilla muillakin naisilla on hygieniasta huolehtiminen ihan päivänselvä asia. Myös mieheni on aina puhdas sänkyyn tullessaan,mutta ei tämä meidän seksielämään vaikuta kyllä suuntaan eikä toiseen. Me myös pidetään alakerta karvattomina molemmat.
Kehua kyllä kannattaa ja teen sitä paljon miehelle, kukapa siitä ei pitäisi :)
Ja teillähän siis ei ole mitään ongelmia miehen haluttomuuden kanssa. Ne joilla on ongelmia asian kanssa, mitään ei tapahdu, mies ei ala haluamaan kiehnäämällä, ei öisin eikä ala nuolemaan, ei edes pyydä itselleen suihinottoa. Semmonen iso ero sun elämään verrattuna ja sun on tätä siksi ehkä varmaan vähän vaikea ymmärtää miltä se tuntuu kun puhtoisena ja halukkaana ehdotat ja toinen sanoisi kyllästyneenä ”anna nyt olla”.
Ei auta mikään jos syy on miehen kyllästyminen ja/tai alhainen libido.
Hyviä vinkkejä. Kai se on oltava seksikäämpi jatkuvasti. Pystyn elämään ilman seksiä, mutta olen huomannut että se parantaa elämää tasaisesti joka suunnalta kun harrastaa säännöllisesti ja usein seksiä. Pysyn laihana, energisenä jne.
Meillä mies ei tee aloitteita mutta mäkisee jos seksiä ei ole. Ja aloitteella en tarkoita niitä eleitä joilla antaa ymmärtää kiinnostuksen.. Harmittaa olla aina se aloitteellinen. Olisi kiva jos mieskin josksu stulisi ja lämmittelisi..
Hormoonit + ole kiihottavampi.