Apua! Onko joku ollut raskaana ja tullut yhdet menkat
Siis tilanne se että harrastettiin seksiä ovulaation aikaan useasti. Mulla alko joku viikko oviksesta kauheat menkkakivut ja viiltelyt mahassa ja selässä vaikka yleensä vasta ku on menkat päällä tulee nuo. Oli etovaa oloa ja juoksin pissalla koko ajan. Kävin varmuudeksi testaan kaikki taudit ja tulehduksetkin. Oli kaikkia muitakin ihme oireita. Tein testin samana pvä ku menkat pitäs alkaa mut oli nega. Nyt kun aloin koettiin niin mulla on näkynyt edellisissä 3 raskaudessa plussa todella myöhään ku hidas hcg. Menkat alko sitten sinä pvä, mutta nää oireet vaan jatkuu. Kaiken lisäksi mulla pärähti joku ihme nuha päälle enkä oo ollut 10v kipeä. Nämä menkat oli tosi oudot, alko la ja loppu eilen. Yleensä mulla kestää 5pvä. Vuoto oli muutenkin tosi juoksevaa ja kirkasta. Todella outoa. Pitäiskö käydä tk ottamassa testi niin saan mielenrauhan??
Kommentit (6)
Oon kyllä ajatellut että todella harvinaista mun tutuista en muista kellään olleen🤔
Siis te joilla tullut menkat niin onko se vuoto poikennut jotenkin normaalista? Ihmettelen kun oli tollasta vesimäistä ja ihan kirkkaanpunasta.
Minulla oli molemmissa raskauksissa verenvuotoa mutta testi näytti kyllä plussaa heti kp 28.
Raskauden aikainen verenvuoto ainakin minulla oli kaikkea tuhrusta kirkkaanpunaisiin veren purskahduksiin.
Mutta hyytymiä ei tullut niinkuin normaali menkoissa.
Sehän on kuulemma ihan kohtalaisen yleistäkin. Joillain tulee useammatkin valemenkat.