Naisten paino
Täällä on ollut useasti ollut puhetta voiko nainen painaa yli 70k, olematta läski. Anni Vuohijoki on mitoiltaan 162cm/78,1kg. Ei oo paljon läskiä naisessa 👍 miehet joilla on naisilla painoraja 50-60kg ei taida naisella paljon lihasta olla 👌
Kommentit (14)
Nuo mainitsemasi "miehet" ovat todennäköisesti se yksi palstan surkimus, joka käyttää elämänsä naisten vihaamiseen AV:lla. Tarviiko sellaisen mielipiteitä ottaa niin tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Nuo mainitsemasi "miehet" ovat todennäköisesti se yksi palstan surkimus, joka käyttää elämänsä naisten vihaamiseen AV:lla. Tarviiko sellaisen mielipiteitä ottaa niin tosissaan?
Läskin vihaaminen ei ole naisten vihaamista.
Ite oon 180cm pitkä ja mulle 70kg oli liian vähän. 75kg hoikka mutta 70kg kylkiluut törrötti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmasti jännittävä elämä, kun käyttää sen lähinnä toisten vihaamiseen sen sijaan, että itse tekisi ja kokisi asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä vihaa. Harvoja kiinnostaa olla aktiivisen vihaajan ja seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut useasti ollut puhetta voiko nainen painaa yli 70k, olematta läski. Anni Vuohijoki on mitoiltaan 162cm/78,1kg. Ei oo paljon läskiä naisessa 👍 miehet joilla on naisilla painoraja 50-60kg ei taida naisella paljon lihasta olla 👌
Eräs hyvin oleellinen ero jää huomioimatta; kaikki yli 70 kg painavat naiset eivät ole lihaksikkaita Anni Vuohijokia!
Vai oletteko pistäneet merkille minkälaisia muskelimimmiä nykyään lähes kaikki naiset ovat?! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs hyvin oleellinen ero jää huomioimatta; kaikki yli 70 kg painavat naiset eivät ole lihaksikkaita Anni Vuohijokia!
Vai oletteko pistäneet merkille minkälaisia muskelimimmiä nykyään lähes kaikki naiset ovat?! :D
Aivan kuten kaikkiin miesten lihavuutta käsitteleviin ketjuihin osallistuu aina joku satakiloinen ja 180 senttiä pitkä bodari, jonka rasvaprosentti on alle 10. Jostain syystä ne ovat Prisman kassajonossa vähemmistönä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vuohijoki kisaa 63-kiloisten sarjassa, mutta painaa 78 kiloa. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Google kertoo painoksi 62 kiloa, eikä 78,1.
Katsoppa anni vuohijoen Instagram siellä on tehty hänelle kehonkoostumusmittaus, jossa lukema 78,1kg
Miksi pitäisi olla lihasta? Minusta liika muskeli naisessa on miehekästä, epäviehättävää. Paljon naisellisempaa on minusta sirous ja hentous. Viihdyn pienikokoisena ja hoikkana. Olen muuten bi ja pidän itsekin enemmän naisilla siroudesta kuin lihaksista.
N25 162 cm/49 kg
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla lihasta? Minusta liika muskeli naisessa on miehekästä, epäviehättävää. Paljon naisellisempaa on minusta sirous ja hentous. Viihdyn pienikokoisena ja hoikkana. Olen muuten bi ja pidän itsekin enemmän naisilla siroudesta kuin lihaksista.
N25 162 cm/49 kg
Makuja on monia jotkut tykkää pulkkanarusta, jotkut lihaksesta.
ei se läskiys kerro että olisi mukava. työkaverina oikeia kamala nuori hirmu isoperseinen akka, oikea dyranni joka polki läskiens' alle kaikki alleen. mutta eipä itse sitä nähnyt lainkaan! pomon perseen nuolija ja kiipiä.
Eivät jotkut miehet etsi itselleen rakkautta ja sielunkumppania, vaan panopuuta ja näyttelyesinettä. Kiloja tuijottaessa sisäisellä kauneudella ja hyvällä luonteellakaan ei ole mitään väliä. Ne miehet ovat kuitenkin ihan itse ongelmansa kanssa, heistä ei tarvitse muiden lämpöä nostaa.