Auttaako juoksuharrastus painonhallinnassa?
Kiinteyttääkö juoksu? Oletko huomannut eroa vartalossasi aloitettuasi juoksuharrastuksen?
Kommentit (7)
Kuinka paljon pitää juosta, että se vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Kiintetyttää 😊 Jos käyn lenkillä 3-4 kertaa viikossa, maha on kiinteämpi ja paino ei nouse niin helposti. Painan normaalisti 62-64 kg ja olen 170 cm ja 28.v . Nyt on juoksutaukoa, vaikka käyn salilla, niin paino on noussut 66 kg. Selvästikkin pitäisi juosta säännöllisesti, koko alakroppa ja reidet kiinteytyy hyvin kun juoksee.
Et kertonut lenkkien kestoa.
Riittääkö joku puolen tunnin hölkyttely?
Auttaa, juoksu on paras harrastus painonhallintaa ajatellen. :) Ja se myös kiinteyttää. Mulle sanottiin, että kroppani on kiinteytynyt sen jälkeen, kun aloitin juoksun. :)
Mulla putoaa paino ja kiinteytyy koko kroppa, myös käsivarret, kun juoksen kesäisin. Mutta salilla kiinteytis vielä paremmin. En vaan tykkää käydä salilla. Nautin metsässä olemisesta.
Juoksen 8-15km joka toineen pv.
Tottakai auttaa, jos et mässytä liikaa ruokaa sen lisäksi. Ruoka on 90 % painonhallinnassa.
Kiintetyttää 😊 Jos käyn lenkillä 3-4 kertaa viikossa, maha on kiinteämpi ja paino ei nouse niin helposti. Painan normaalisti 62-64 kg ja olen 170 cm ja 28.v . Nyt on juoksutaukoa, vaikka käyn salilla, niin paino on noussut 66 kg. Selvästikkin pitäisi juosta säännöllisesti, koko alakroppa ja reidet kiinteytyy hyvin kun juoksee.